مرجع خبری رئال مارید : رئال مادرید با پیروزی مقابل وایادولید یک گام به تنها هدف باقیمانده فصلش که کسب رتبه اول تا چهارم در لالیگاست، نزدیک شد.

رئال با دبل بنزما و گلهای دیگری از مودریچ و واران توانست با وجود شروع ضعیف مقابل وایادولید با نتیجه چهار بر یک پیروز شود. بازیکنان در این بازی نشان دادند که دلیلی به تغییر نمی بینند.

هر چند که نتایج ضعیف اخیر تیم را از نظر روحی به هم ریخته بود و این را در ابتدای بازی به وضوع میشد مشاهده کرد اما به تدریج رئال روی دور آمد و حریف را مغلوب ساخت.

رئالی ها تحت تاثیر فشار روحی روزهای اخیر شروع وحشتناکی مقابل وایادولید داشتند. تیم میزبان یک پنالتی مقابل رئال از دست داد و دو گل آفساید زد تا بالاخره در چهارمین موقعیت روی اشتباهات پیاپی ناچو و واران دروازه رئال را باز کند.

رئال روی یک کرنر به بازی برگشت . ضربه سر ناچو به صورت اتفاقی رو پای واران افتاد تا این مدافع گل تساوی را بزند. در نیمه دوم رئال با درخشش بنزما بهتر شد. کریم دو گل زد و پاس گل چهارم را به مودریچ داد تا رئال با وجود ده نفره شدن در دقایق پایانی به علت اخراج کاسمیرو، به بازی برگردد.

اگر بازیکنان رئال دلشان با سولاری نبود این بازی را رها می کردند تا مربی ارژانتینی اخراج شود اما به نظر می رسد که بازیکنان ترجیح می دهند که در 11 بازی باقیمانده فصل نیز با این مربی کار کنند و اگر مدیران باشگاه تصمیم احمقانه ای نگیرند، ماندن مربی که جسارت پذیرفتن نیمکت رئال در سخت ترین شرایط ممکن را داشت، تصمیم هوشمندانه ای خواهد بود.