مرجع خبری رئال مادرید : رئال مادرید دهمین دوره مسابقه خیریه “کورازون کلاسیک مچ” 2019 را با حضور چلسی برگزار خواهد کرد ورئال قرا راست که به مصاف اسطوره های چلسی برود. در این مراسم توره آندرو فلو ستاره سابق تیم ملی نروژ به نمیاندگی از چلسی در این مراسم حضور پیدا کرد.رائول، اربلوا ، روبرتو کارلوس و باپتیساا به نمایندگی از رئال در مراسم معارفه این بازی که سوم تیر برگزار می شود، شرکت خواهند کرد.

فلورنتینو پرز در این مراسم گفت :” این بازی تبدیل به یک قرار جذاب شده است. این استادیوم بهترین ها را دیده و هر سال اسطوره های زیادی را دور هم جمع می کند. در روز سوم تیر در برنابئو یج جشن برگزار خواهد شد و فراموش نشدنی خواهد بود. بازیکنانی نظیر دسایی، گودجانسن، کاروالیو، رائول،هیرو و روبرو کارلوس در این مراسم خواهند بود. باعث افتخار است که یکی از بهترین باشگاه های دنیا که باشگاهی عزیز و مورد تحسین سا ترا میزبانی کنیم. همدلی مهمترین ارزش ورزش در روزهای مشکل است. همه درامدهای این بازی صرف بچه های بنیاد خیریه رئال در 89 کشور می وشد.بیش از 105 هزار کودک نیازمند در مدارس ما تحصیل می کنند.”

فلو نیز گفت:” باعث افتخارم است که این جا هستم. از مدیر رئال، بوتراگوئنو و بنیاد خیریه رئال و اسطوره هایی که این جا هستند تشکر می کنم. برای این بازی هیجان زده هستم. از رئال تا لندن همه این بازی را دنبال می کنند. با انگیزه شرایط را دنبال می کنم. هرگز نمی توان در برنابئو بازی کرد. این فرصت بزرگی برای من است. اما این سناریوی بزرگی برای فوتبال در اسپانیاست. با برخی هم تیمی ها صحبت کردم و همه استقبال کردند. با جدیت و با انگیزه برا یکمک کردن در این بازی ظاهر خواهیم شد.”