مرجع خبری رئال مادرید : آس در گزارشی چهار دلیل تمایل رئال مادرید به خرید مائورو ایکاردی هافبک آرژانتینی اینتر فکر می کند.

1- اختلاف ایکاردی و اینتر: بازیکن آرژانتینی به هیچ وجه رابطه خوبی با مدیران اینتر ندارد. کاپیتانی از او گرفته شده و در ماه های اخیر به بهانه مصدومیت از لیست کنار گذاشته در حالی که به نظر نمی رسد که مشکل جدی داشته باشد.

1- قیمت معقولی دارد : اینتر حاضر شده این بازیکن را با مبلغ 80 میلیون یورو بفروشد که در شرایط فعلی بازار نقل و انتقالات مبلغ مفت و ناچیزی به نظر می رسد. در شرایط فعلی نقل و انتقالات رئال به سراغ هر مهاجمی برود باید بیش از 120 میلیون یورو هزینه کند.

3- از نظر فوتبالی در اوج است : این بازیکن البته در سن 26 سالگی آمار خوبی دارد و فصل گذشته نیز خوش درخشیده است. طبیعتا این بازیکن می تواند تا چندین سال خیال رئال را از خط حمله راحت کند.

4- بازگشت بازار امریکای جنوبی: پس از رفتن خامس و دی ماریا در سالهای اخیر بازار رئال در امریکای جنوبی تا حد زیادی دچار افت شده است. رئال البته از نظر برزیلی ها با داشتن کاسمیرو، مارسلو ، وینیسیوس و میلیتائو مشکل چندانی ندارد اما برای افزایش تبلیغات در کشورهای دیگر نظیر آرژانتین گزینه هایی نظیر ایکاردی جذاب هستند.