مرجع خبری رئال مادرید : توره اندره فلو بازیکن اسبق چلسی در مورد تقابل اسطوره های این تیم و رئال در روز سوم تیر صحبت کرد:”تجربه بزرگی خواهد بود. منتظریم تا در روز سوم تیر این بازی برگزار شود. شخصا برای من که هرگز در برنابئو بازی نکردم فوق العاده خواهد بود. بالاخره این فرصت نصیب من شده است. برخی از هم تیمی های سابقم در چلسی در این بازی حضور دارند و انگیزه زیادی داریم.”

نظر هم تیمی های سابق در مورد این بازی:” با زولا دستیار ساری در چلسی صحبت کردم. همه تمرین را اغاز کرده اند تا در این بازی آماده باشند. تلاش می کنیم بهترین عملکرد ممکن را داشته باشیم تا نمایش خوبی ارائه شود.”

پیروزی چلسی مقابل رئال در سوپرجام اروپا:”ارزشمند بود که توانستیم برنده شویم و با تمام قوا مقابل رئال بازی کنیم. یکی از معدود دفعاتی بود که هر دو تیه با هم بازی کردند. خاطرات خوبی از آن بازی دارم چون چلسی برنده شد.”

شرایط فعلی رئال:”یکی از بهترین تیم های دنیا هستند که به بردن ادامه می دهند. کاری که در 20 سال اخیر کرده اند فوق العاده است و بازیکنان بزرگ زیادی دارند. در فوتبال فراز و نشیب هایی وجود دارد. نمی توان انتظار داشت که رئال همه جامها را هر سال ببرد اما مطمئنا به زودی دوباره خواهند ایستاد.”