مرجع خبری رئال مادرید : همه دلایلی که می تواند به پیوستن یا نپیوستن پل پوگبا هافبک فرانسوی به رئال مادرید را با هم مرور می کنیم.

دلایلی برای پیوستن پوگبا به رئال:

1- علاقه زیدان: زیزو علاقه خاصی به هافبک یونایتد دارد و در سال 2016 نیز به صورت جدی او را می خواست. در آن تابستان البته اختلافات رئال با مینو رایولا وکیل پوگبا باعث شد تا انتقال به نتیجه ای نرسد.

2- شخصیت تبلیغاتی: پل پوگبا رابطه خوبی با برند آدیداس دارد. آدیداس از این که این بازیکن به باشگاه رئال ملحق شود به شدت استقبال می کند و از نظر مالی نیز این یک انتقال پرسود خواهد بود. با جدایی احتمالی بیل، پوگبا می تواند یک برند جدید باشد.

3- قرارداد پوگبا طولانی مدت نیست: قرارداد هافبک فرانسوی با یونایتد فقط دو سال دیگر یعنی تا 2021 اعتبار دارد. نکته ای که باعث می شود که شیاطین سرخ به فکر فروش او با قیمتی مناسب باشند چرا که اگر قراردادش را تمدید نکنند با قیمت پایین تری در تابستان 2020 جدا می شود.

دلایلی برای نپیوستن پوگبا به رئال:

1- وکیل نامناسب: مدیران رئال به هچی وجه رابطه خوبی با مینو رایولا وکیل پوگبا ندارند. در تابستان 2016 در زمانی که پوگبا به یونایتد ملحق شد، وکیلش رایو مبلغی در حدود 48 میلیون یورو پورسانت گرفت.

2- ترافیک هافبک ها: با حضور کروس، یورنته، کاسمیرو، مودریچ، سبایوس، والورده و ایسکو رئال در خط هافبک ترافیک دارد و اگر قرار باشد پوگبا خریده شود باید چند تا از این بازیکنان بروند.

3- دستمزد نجومی: دستمزد بازیکن فرانسوی سالی 10 تا 12 میلیون یوروست در حالی که در ترکیب رئال فقط راموس مبلغی بیش از این دریافت می کند و راموس سالی 11 میلیون یورو دستمزد دارد. خرید پوگبا نظم را به هم خواهد زد.