مرجع خبری رئال مادرید : دنی سبایوس هافبک رئال مادرید در مورد آخرین شرایط تیم صحبت کرد

لوئیز انریکه:” او در چهار لیست خود اعتمادش را به من نشان داده است. حضور در تیم ملی همیشه مثبت است چرا که در باشگاه خوب کار می کنم و انریکه در چهار لیستش به من اعتماد کرده است و این برای من کلیدی بوده است.”

شماره هشت ژاوی:”حقیقت این است که به خاطر تعداد بازیهای ملی این شماره را انتخاب کردم چرا که نسبت ه هم تیمی های جدید در اولویت بودم. ژاوی هم یک الگوست و در تیم ملی کارهای بزرگی کرده است.”

حضور در یورو:”زود است چرا که مسیری طولانی تا یورو در پیش است. شنبه در مستایا به مصاف نروژ می رویم. هدفمان صعود به یورو است.”

نقش در تیم انریکه:”مربی آزمون می گیرد و انتخاب می کند. هدف همه این است که در یورو آماده باشند. انریکه کیفیت دفاعی و هجومی من را می داند. او را خیلی دوست دارم و سعی می کنم درون زمین خواسته هایش را پیاده کنم.”

تشویق مسی در زمین بتیس:”این شخصیت استادیوم را نشان می دهد. بتیس عملکرد درخشانی داشت و در ویامارین مورد تجلیل قرار گرفت.”

دوست داری در برنابئو هم مسی تشویق شود؟” نه هرگز دوست ندارم که بازیکن تیم های حریف در برنابئو تشویق شوند چرا که این نشان می دهد که حریف به هدفش رسیده و در برنابئو برنده شده است.”

استقبال زیدان:”حضور زیدان در رئال در فصلی که به خواسته هایمان نرسییم مهم است. برای ما مهم است که بازیکنی با کیفیت او در ترکیب باشد و چیزی که به آن رسیده نکات مثبتی برای رئال است.زیدان همیشه با من روراست بوده .ا خیرا با هم صحبت کردیم. گفته که در ادامه فصل عملکرد خوبی داشته باشم و اگر سطحم را حفظ کنم در تابستان تصمیم گرفته می شود. گفت که شانس من مثل بقیه هم تیمی هاست.وقتی یک مربی یک هفته بعد از آمدنش به تو آرامش می دهد مهم است که می دانی باید از فرصت خود استفاده کنی.”

حرفهایش علیه زیدان:”یک بازیکن وقتی جوان است همیشه دست دارد بازی کند. من هم دوست داشتم بازی کنم. جاه طلب هستم و می خواهم بازی کنم. زیدان با من روراست بوده و به من گفته که فرصت هایم به اندازه بقیه است. به من یک نقش فرعی در فصل های اخیر داد که پذیرفتم و باعث شد تا بازیکن بهتری شوم.”

فصل بدون جام:” هفته خیلی زیبایی پیش رو داشتیم که می توانستیم جامهایی را ببریم یا نبریم. بازی کوپا روی شرایط روحی ما برای بازی لالیگا اثیر گذاشت و وقتی دو بازی را مقابل حریف اصل ی خود می بازی ذهنت کاملا به هم می رسد و همی ن روی بازی با آژاکس اثر گذاشت و بعد از آن سعی کردیم متحدتر باشیم و برای آینده شرایط را عوض کنیم.وقتی در اولین سالم در رئال چهار جام بردم قطعا آن هفته خیلی مشکل بود.این مسئله روی آینده ما تاثیر می گذارد. می دانستیم که کار مشکلی داریم. سه سال پیاپی قهرمان اروپا شده بودیم و امسال هم همین طور بود. رئال تلاش می کند تا شرایط را عوض کند و مثل قبل باشد.”

ایسکو:”همه ما اهمیت زیدان را می دانیم. به ما ارامش می دهد. او می تواند آتش ها را خاموش کند و فعلا نقش ایسکو و کیلور را پررنگ تر کرده است. همه دوست دارند بازی کنند و مهم باشند. امیدوارم که در ده هفته پایانی لیگ همین شرایط را داشته باشیم. اامیداریم که ایسکو بماند چون مربی خوبی است. گاهی مربیان برخی بازیکنان را بیشتر دوست دارن دو برخی را کمتر. ایسکو در برنامه های سولاری نبود و او بازیکنان دیگر را ترجیح می داد. سوار اتوبوس نشدن ایسک در بازی با رم؟ این چیزها خصوصی است که بین ما می ماند و مسائل شخصی بین ما می ماند. با ایسکو رابطه خوبی دارم. او شماره 22 را می پوشد و من 24. کمدمان در رختکن کنار هم است ، هر دو آندلوسی و شبیه هم هستیم. وقتی یک بازیکن بازی نمی کند مشکل است چرا که می دانیم ایسک در سالهای اخیر چه بازیکن مهمی است. وقتی مثل بقیه مهم نیستی مشکل است اما باید تلاش کنی تا فرصتت برسد مثل شنبه گذشته که این اتفاق رخ داد.”

آینده:”در بتیس در پست هافبک هجمی پشت مهاجم بازی می کردم. حقیقتا دوست داشتم که در پست هافبک میانی باشم و بازی را بسازم. حالا در رئال آرامش دارم و بیشتر از بازی لذت می برم.”

خالکوبی با اسم خانواده:”از اولین لحظه ای که به رئال آمدم با والدین و خواهرم که در این جا تحصیل می کند زندگی می کردم. آنها در زندگی من خیلی مهم هستند. وقتی شرایط مشکل است حمایت خانواده مهم است. خانواده ام و نامزدم برای من خیلی مهم هستند.”

علاقه به بسکتبال:” فصل لبران خوب نبوده است. چهار سال است که لیگ بسکتبال آمریکا را می بینم و طرفدار گلدن استیت هستم.”

فصلش در رئال:”هنوز روزهای درخشان سبایوس را در رئال ندیده اید. گاهی نتوانستم از فرصت هایم استفاده کنم. حالا تا پایان فصل فرصت خوبی است تا نشان بدهم که رویایم موفقیت در رئال است و هیچ کس نمی تواند این امید را از ما بگیرد. همه می دانند که موفقیت در رئال مشکل است. برای وینیسیوس که حالا یکی از اخبار مثبت رئال است هم مشکل بود.اما وقتی به آن می رسی آسان تر است.”

پیکه در تیم ملی کاتالونیا هست و در رئال نیست:”بعد از جام جهانی پیکه حرفهایی زد. تورنمنت خیلی خوبی داشت. امسال هم می توانست در سطح تیم ملی باشد اما پس از جام جهانی اعلام کرد که بازنشسته می شود. اگر بخواهد برگردد با آغوش باز استقبال می کنیم.”