مرجع خبری رئال مادرید : ادو گاسپار دستیار تیته روی نیمکت تیم ملی برزیل در مورد بازیکنان رئال صحبت کرد.

وینیسیس:”سعی می کنیم با آرامش شرایط ا را مدیریت کنیم. در رئال خیلی خب بازی کرده و همه ا را می شناسند. اما نمی خواهیم که توقعات را از یک جوان 18 ساله بالا ببریم. همه چیز در دوران فتبالش سریع آغاز شده است. خیلی زود در فلامنگو فیکس شد، به رئال رسید و در ئرال فیکس شد … همه چیز خیلی سریع بود اما در تیم ملی سعی می کنیم به و زمان بدهیم. به این شرایط عادت داریم. امیداریم که شرایط خیلی سریع پیش برود و به موفقیت برسیم. حضورش در کوپا آمه ریکا؟ باید منتظر بمانیم که به بازی کردن برگردد. ببینیم چه سطحی دارد. بازیکنانی هستند که لحظات فوق العاده ای دارند و ما شرایط همه را بررسی خواهیم کرد. مسلما از این که وینیسیوس به ترکیب رئال رسیده شگفت زده شدیم. در سن هجده سالگی تبدیل به یکی از بازیکنان مهم تیم شده است. شخصا شگفت زده شدم. بر اساس تجربه ام فوتبال اروپا را می شناسم چرا که سالها در آن جا بودم. قطعا رسیدن به ترکیب رئال مشکل است.”

میلیتائو:”وقتی در سائوپائولو بود بازیهایش را می دیدیم. در پست دفاع راست و دفاع میانی بازی می کند و بسیار خوب بازی می کند. وقتی اولین بار در لیست قرار گرفت تمرینات خیلی خوبی داشت و با رفتار خوبی ظاهر شد. او آینده درخشانی دارد و قطعا رئال با بررسی و دقت او را به خدمت گرفته است. قطعا می تواند در رئال موفق شد. شخصیت فوق العاده ای دارد. ویژگی هایی دارد که در فوتبال اروپا خیلی کلیدی است. به قوای بدنی و سرعت نیاز دارد و این چیزها را دارد در بالاترین سطح تلاش می کند. بازیکنی است که بسیار آرامش دارد. هر چیزی که برای موفقیت در رئال ضروری است را دارد.

مارسلو خط خوردنش :”ما به شرایطش در رئال احترام می گذاریم. بازی نمی کند و این باعث شد به بازیکنان دیگری فرصت بدهیم چرا که مارسلو را به خوبی می شناسیم. می دانیم که حضورش مهم است و نمی توان گفت که قطعا به کوپا آمه ریکا نمی رسد. با هم در تماس هستیم.”