مرجع خبری رئال مادرید: علامت دادن پوگبا به رئال مادرید یک حرکت حساب شده بود. پوگبا پس از سه فصل می خواهد از یونایتد جدا شود. حضور سولشر نیز چیزی را برای او عوض نکرده و می خواهد از انگلیس برود که هدفش حضور در انگلیس یا ایتالیا است.

وکیلش مینو رایولا متخصص مذاکرات سخت است. پوگبا تا 2021 با یونایتد قرارداد دارد. این بازیکن پیشنهاد تمدید قرارداد را رد کرده و می خواهد در این تابستان جدا شود.سالی 16 میلیون یورو دستمزد می گیرد. اگر یونایتد حاضر به فروش نشود، در تابستان 2020 قیمتش به شکل قابل توجهی کاهش می یابد. البته رئال کار آسانی در پیش نخواهد داشت چرا که یونایتد جدی ترین رقیب رئال برای خرید وی خواهد بود.

یونایتد سه سال پیش برای خرید پوگبا 120 میلیون یورو پرداخته و حالا می خواهد حداقل همین مبلغ را برگرداند.این بازیکن فرانسوی 310 بازی در یووه و یونایتد داشته و 63 گل به ثمر رسانده که 34 تایش در یووه بوده و 29 تا در انگلیس.او همچنین در 65 بازی ملی 10 گل زده است.

رایولا وکیل پوگبا به انتقال های جنجالی مشهور است. به طور مثال او زلاتان ابراهیموویچ را در کل دنیا چرخاند. او پیش از ان که وکالت ایبرا را به عهده بگیرد در کنار پدرش در پیتزافروشی کار می کرد. وقتی که زلاتان در آژآکس بود با او قرارداد بست و این بازین را به یووه، اینتر، بارسا، میلان، پی اس جی ، یونایتد و گالکسی برد و مجموعا انتقال های بازیکن سوئدی 170 میلیون یورو هزینه داشت.

لوکاکو دیگر موکل رایو لا است. انتقال های این بازیکن به چلسی، اورتون و یونایتد 135 میلیون یورو هزینه داشت. این بازیکن بلژیکی اخیرا از رایولا جدا شده و با شرکت جی زی قراردا دبسته است. مخیتاریان(110 میلیون در متالورگ، شاختار، دورتموند، یونایتد و آرسنال)، بالوتلی (هفتاد میلیون در سیتی، میلان، لیورپول، نیس و مارسی)، و وراتی دیگر موکلان وی هستند. از میان موکلان جوان او نیز می توان به دوناروما و مویس کین اشاره کرد. البته او زمانی وکالت ندود را هم به عهده داشته است.