مرجع خبری رئال مادرید: زیدان همواره با احتیاط در مورد نقل و انتقالات صحبت می کرد اما دیروز علنا از خرید پوگبا حمایت کرد تا به نظر برسد که ماجرا خیلی جدی تر از چیزی است که بتوان فکرش را کرد. اما کلیدهای این انتقال را مرور می کنیم:

آشتی با منچستریونایتد: رئال مادرید از سال 2015 که انتقال دخیا متوقف شد، رابطه وحشتناکی با منچستریونایتد دارد. در آن زمان دو باشگاه علیه همدیگر بیانیه دادند. یکی از دلایل مخالفت رئال با فروش بیل به یونایتد نیز همین اختلاف بود. اگر رئال بخواهد هافبک فرانسوی را به خدمت بگیرد اول از همه چیز باید دوباره رابطه اش با تیم انگلیسی را به حالت حسنه در بیاورد.

زیدان: زیزو به شرطی به رئال برگشته که قدرت کامل را داشته باشد. در سال 2016 او پوگبا را می خواست اما در آن زمان مدیران رئال خواسته او را نادیده گرفتند.این بازیکن در نهایت راهی اولدترافورد شد و با 105 میلیون یورو به گران ترین بازیکن وقت تبدیل شد. زیدان همچنان پوگبا را فراموش نکرده و به خرید بازیکن محبوبش می اندیشد.

پوگبا: این که خود بازیکن بخواهد به رئال مادرید بیاید هم خیلی مهم است. این بازیکن تا سال 2021 با یونایتد قرارداد دارد و انتظار دارد که ر رئال سالی 14 میلیون یورو دستمزد بگیرد. او بدین ترتیب پردرآمدترین بازیکن ترکیب رئال خواهد شد. این بازیکن از طرفی تمایلی به ادامه کار با منچستریونایتد ندارد. او پیشنهاد تمدید قرارداد در زمستان گذشته را رد کرده و فقط به جدایی فکر می کند.

مینو رایولا: این وکیل 51 ساله برزیلی شخصیتی جنجالی داردو همین شخصیتش عامل اصلی منتفی شدن انتقالش به رئال مادرید در سال 2016 بود. پرز هرگز از رایولا خوشش نمی آید اما در هفته های اخیر به نظر می رسد که اختلافات تا حد زیادی حل شده و همین مسئله به حل ماجرا کمک کرده است.

کروس: آینده بازیکن آلمانی روی هواست. کروس پس از پنج سال حضور در رئال مادرید به جدایی فکر می کند. او هم مثل خیلی از بازکینان رئال فصل وحشتناکی داشته است. جدایی بازیکن آلمانی راه را برای خرید پوگبا باز می کند چرا که هر دو تقریبا در یک پست بازی می کنند.

گرت بیل: این بازیکن مورد توجه رئال برای فصل آینده نیست. منچستریونایتد همچنان شرایط جذب این بازیکن ولزی را دنبال می کند.اگر رئال بتواند بیل را به یونایتد یا باشگاه دیگری بفروشد، از دستمزد سالانه 14 میلیون یورویی وی خلاص خواهد شد.