مرجع خبری رئال مادرید : استیو مک منمن بازیکن اسبق رئال در مورد هری کین گفت:”مطمئنا در رئال موفق خواهد شد اما تصور نمی کنم از تاتنهام خارج شود.”

گرت بیل:”در رئال موفق بوده است. نمی دانم رابطه اش با رسانه ها یا هواداران چطور است. پنج سال در آن جا بوده و در سال ششم خود است. حس می کنم خوشحال است و دوست دارد در ان جا بماند. صادقانه ترین پاسخ به این سوال این است که فقط خداوند از آینده خبر دارد. نمی دانم بیل می خواهد بماند یا نه. در رئال پول خوبی می گیرد و کمتر باشگاهی می تواند دستمزدش را بپردازد. خودش می خواهد بماند اما نمی دانم زیدان و پرز چه نظری دارند.”

بازگشت زیدان:”رفتن او به علاوه نخریدن جانشین برای رونالدو یک شوک بزرگ بود. خیلی بزرگ. اگربرگشته به این خاطر است که قدرت کامل در نقلو انتقالات را در اختیار گرفته است. وقتی مربی هستی باید همین طور باشد. لیاقتش را هم دارد، نه؟ در دو سال و نیم سه چمپیونزلیگ برد.”

رفتن رونالدو:”مسلما مشکلاتی وجود داشته است. نمی دانم رونالدو چه حسی داشت که رفت. اما وقتی رونالدو را از دست می دهی و جانشینی برایش نمی خری به مشکل می خوری ، نه؟”

پرز:”به شدت طرفدار او هستم. در پنج سال چهار چمپیونزلیگ برده که سه تای آنها پایپی بوده است. حالا زیزو را برگردانده است.چطور می توانم طرفدار آدمی نباشم که این کارها را کرده؟اما دلایل ناکامی امسال را مورد توجه قرار دادم. همه دیدند وقتی رونالدو رفت و جانشینی برایش خریده نشد چه اتفاقی رخ داد. مشکلی با پرز ندارم. همیشه در برنابئو با او خوش و بش می کنم. پرز مرد موفقی است. همه نزدیکان باشگاه هم همین طور هستند.”