مرجع خبری رئال مادرید : رئال مادرید با اشتباهات فاحش دفاعی و هجومی یک نمایش ضعیف را در مستایا داشت و با نتیجه دو بر یک شکست خورد.

رئال زیدان شبیه خیلی از بازیهای دوران لوپتگی بود چرا که رئال در اکثر بازیهای دوران سولاری بهتر از این بازی می کرد! زیزو به نظر می رسد که کم کم دارد می فهمد که باید بدنه تیمی که سه چمپیونزلیگ پیاپی را برده از بین ببرد. بازیکنانی نظیر بیل، بنزما ، کاسمیرو، کروس، مارسلو، مودریچ چیزی بیشتر از یک شبح از دوران اوجشان نیستند و گل لحظات پایانی رئال هم نمی تواند امیدی به تیم بدهد و حس را عوض کند.

رئال در این بازی تازه از دقیقه 85 به یعد یادش آمد که باید گل بزند گویی که تا قبل از آن گلزنی را بخشی غیرممکن از فوتبال می دانستند. در فاز دفاعی نیز هیچ حرفی برای گفتن وجود نداشت چرا که رئال به جز دو گلی که روی اشتباهات محرز کروس و کاسمیرو دریافت کرد می توانست چندین گل دیگر هم دریافت کند که خوشبختانه این اتفاق رخ نداد.

به هر صورت به نظر می رسد که زیدان و پرز با این نتایج به خوبی می فهمند که این بار باید ترکیب را به صورت کامل متحول کنند و چند تغییر کوچک قرار نیست که چیزی را تغییر بدهد.