مرجع خبری رئال مادرید: کارلو آنجلوتی با جدایی احتمالی دی ماریا باید به فکر راهکار برای تغییر در ساختار و ترکیب تیمش باشد.

نسخه هجومی تری از 3-3-4
آنجلوتی سال گذشته با 3-3-4 به تعادل رسید. دی ماریا بخشی کلیدی در دفاع و حمله رئال مادرید است. با رفتن بازیکن آرژانتینی، خامس می تواند جای او را پر کند و کروس و مودریچ (یا ژابی) در دو جناح او بازی کنند. بدین ترتیب بی بی سی در خط حمله می ماند اما این ساختار از نظر تدافعی مشکلات زیادی خواهد داشت. راهکار دیگر کنار گذاشتن بنزما و استفاده از خامس به جای اوست. بدین ترتیب خط هافبک را مودریچ، ژابی و کروس تشکیل می دهند.

تغییر به 1-3-2-4
آنجلوتی به خوبی با بازیکنانی که دارد خود را وفق می دهد. با حضور خامس و کروس و رفتن دی ماریا، یکی از راهکار ها استفاده از 1-3-2-4 است. مودریچ یا ژابی در کنار کروس زوج هافبک دفاعی خواهند بود. خامس هافبک هجومی می شود و کریستیانو و بیل در دو جناح بازی می کنند. بنزما نیز مهاجم نوک خواهد بود.

4-4-2 با کریستیانو در خط حمله
فصل گذشته آنجلوتی در برخی مقاطع مثل بازی رفت نیمه نهایی چمپیونزلیگ با بایرن یا فینال کوپا از این سیستم استفاده کرد . در این سیستم خامس در پست هافبک چپ بازی می کند و کریستیانو زوج بنزما در خط حمله می شود. بیل بال راست می شود اما وظایف هجومی بیشتری پیدا می کند. کروس زوج ژآبی یا مودریچ خواهد بود..