مرجع خبری رئال مادرید : آنجلوتی در مقابل فروش دی ماریا محافظت می کند. کارلو می خواهد به هر قیمتی که شده این بازیکن را حفظ کند و پس از بازی با اینتر گفت :” چهاردهم مرداد باید در والدبباس باشد.” این بازیکن فصل گذشته نقشی کلیدی در رئال داشت و کارلو نمی خواهد او را به سادگی از دست بدهد.

اما آنجلوتی در این نبرد تنهاست. از یک طرف خود این بازیکن می خواهد برود. او با پی اس جی به توافق رسیده است و در این باشگاه سالی هشت میلیون یورو دستمزد می گیرد.از سویی دیگر باشگاه می خواهد که با فروش دی ماریا هزینه خریدها را جبران کند. سران رئال فروش وی با مبلغ 75 میلیون یورو را یک فروش ایده ال می دانند. رئال تا کنون 100 میلیون یورو برای خرید خامس و کروس پرداخته و 28 میلیون یورو از فروش موراتا و شاهین بدست آورده است.فروش دی ماریا می تواند این نقل و انتقالات را کاملا متعادل کند.

اما آنجلوتی می خواهد جانانه مقاومت کند. مربی ایتالیایی شدیدا دوست دارد که این بازیکن در رئال بماند. جالب آن که کارلو با مخالفت با خرید مهاجم این قضیه را نشان می دهد. کارلتو یک ماه پیش می گفت که با رفتن موراتا یک مهاجم جوان نیاز دارد اما حالا علنا می گوید که هیچ مهاجمی نخواهد خرید و از ایسکو به عنوان مهاجم کاذب استفاده می کند. بدین ترتیب کارلو نشان داد که بر خلاف اصرار باشگاه تمایلی به خرید فالکائو یا لوکاکو ندارد و ترجیح می دهد که به جای چنین خریدی دی ماریا در تیمش بماند.

سال گذشته کارلتو در شرایطی مشابه موفق شد که کوئنت رائو را نگه دارد. باشگاه و خود بازیکن با انتقال به یونایتد موافق بودند اما آنجلوتی این بازیکن را نگه داشت و او را تبدیل به یکی از بنیان های کلیدی دسیما کرد. حالا باید دید که داستان کوئنت رائو در مورد دی ماریا تکرار می شود یا باشگاه همچون فروش روبن و اشنایدر در سال 2009 ، ال فیدئو را می فروشد. در آن زمان پلگرینی مخالف سفت و سخت فروش دو بازیکن هلندی بود.

کارلتو پیش از این یک بار موفق به ممانعت از جدایی دی ماریا شده بود. زمستان گذشته این بازیکن می خواست از رئال جدا شود اما آنجلوتی او را راضی به ماندن کرد.این بازیکن پس از حرکت زشتش خطاب به هواداران اوضاع بدی داشت اما کارلتو با چنگ و دندان او را حفظ کرد.