مرجع خبری رئال مادرید : رئال یازده بازیکنش را به صورت قرضی در این فصل روانه تیم های دیگر کرده اما سوال این جاست که کدام یک از آنها شانس بازگشت را دارند.

رائول دی توماس: بیشترین شانس را برای بازگشت به رئال به عنوان جانشین ماریان و ورقیب بنزما دارد. رئال نمی خواهد در تابستان مهاجم گران بخرد. ماریانو در بیست بازی فقط دو گل زده و باید جدا شود و دی توماس فصل قابل قبولی در رایو با 13 گل داشته است.

مارتین اودگارد: سال درخشانی در ویتسه داشته اما رئال ان قدر هافبک دارد که او را نخواهد. در حال حاضر طبیعتا بازیکنانی نظیر وینیسیوس و آسنسیو بالاتر از او خواهند بود و به همین خاطر اودگارد 20 ساله نمی تواند به حضور در رئال فصل آینده امیدوار باشد.

تئو هرناندز: این بازیکن غیرممکن است که به رئال برگردد. فصل قرضی او در سوسیه داد جالب نبوده و رئال هم خاطره خوبی از این دفاع چپ ندارد. مدیران رئال، رگیلون جوان را به این بازیکن ترجیح می دهند.

مایورال: شرایط این بازیکن در لوانته در ماه های اخیر بهتر شده اما خودش گفته می خواهد در لوانته بماند.بازگشت او هم غیرمحتمل به نظر می رسد.

خامس رودریگز: فصل قابل قبولی در بایرن داشته است. باواریایی ها حرف آخر را در موردش می زنند. این تیم می تواند با پرداخت 42 میلیون یورو این بازیکن را بخرد. اگر بایرنی ها او را نخواهند به رئال برمی گردد اما بعید است که در برنابئو بماند. مارکا گزارش داده است که زیدان و رئال تمایل چندانی به ادامه همکاری با این بازیکن ندارند. حتی اگر به رئال برگردد هم احتمالا به باشگاهی دیگر نظیر یووه فروخته خواهد شد.

رودریگو: این بازیکن برزیلی فصل گذشته از سانتوس خریده شد و یک فصل به این باشگاه قرض داده خواهد شد.باشگاه حس می کند که استعداد آینده داری است و به همین خاطر در تابستان به برنابئو می آید.

کواچیچ : حتی اگر نتواند در چلسی بماند هم رئال او  را نمی خواهد. رئال روی پول فروش این بازیکنن کروات حساب کرده و زیدان هم تمایلی به بازگشت وی ندارد. مشتریان خوبی در انگلیس دارد.

اسکار رودریگز: در اولین سال حضورش در لالیگا در لگانس خوب کار کرده است. فقط 20 سال سن دارد و احتمالا به تیمی دیگر فرض داده می شود تا تجربه اندوزی کند.

لونین: بازگشت این بازیکن به تصمیم ناواس برمی گردد. اگر دروازه بان کاستاریکایی برود ذخیره کورتوا در فصل آینده خواهد بود در غیر این صورت به تیمی دیگر قرض داده می شود. به تیمی که بتواند بیشتر از لگانس بازی کند.

اشرف حکیمی: یک سال دیگر قرضی با دورتموند قرارداد دارد و رئال در تابستان به دنبال برگرداندن او نیست. در آلمان می ماند و رئال در سال 2020 یعنی پایان قرارداد قرضی در موردش تصمیم می گیرد. دورتموند می خواهد قراردادش را دائمی کند اما رئال ترجیح می دهد که در سال 2020 برگردد.

لوکاس سیلوا: قراردادش با رئال در سال 2020 به اتمام می رسد اما غیرممکن  است که به رئال برمی گردد. احتمالا در لیگ برزیل می ماند. در حال حاضر در کروزیرو توپ می زند.