مرجع خبری رئال مادرید : بدون هیچ تردیدی مارکا تربیون شخصی فلورنتینو پرز است و مدیر رئال برای این که حرفهایش را به نتیجه برساند از این رسانه استفاده می کند.

حالا کارلوس کارپیو سردبیر مارکا در مقاله ای خرید پوگبا را غیرممکن دانسته چرا که در حال حاضر یونایتد نمی خواهد او را بفروشد و قیمتش خیلی بالاست. در حقیقت بر خلاف هازارد که با توجه به قرار داشتند در سال پایانی قراردادش قیمت معقولی دارد، خرید پوگبا خیلی سخت است چرا که شیاطین سرخ به شدت با فروش او مخالف هستند و حاضر نیستند که این بازیکن را از دست بدهند.

در سال 2016 هم زیدان مثل امسال، خواستار خرید پوگبا شده بود. در آن زمان مدیران رئال قید این خرید را زدند چرا که به نظر می رسید که گران از آب در می اید. یونایتد حدود 120 میلیون یورو برای این انتقال هزینه کرد که 48 میلیون یورو از این مبلغ به وکیل این بازیکن فرانسوی یعنی مینو رایولا رسید.

حالا هم مدیران رئال هم باید پول زیادی به یونایتد بدهند و هم به وکیلش مینو رایولا و به همین خاطر ترجیح می دهند که وارد این معامله نشوند.

به همین خاطر است که مدیران رئال به زیدان پیشنهاد داده اند که قید پوگبا را بزند و به سراغ کریستین اریکسن هافبک دانمارکی تاتنهام برود. اریکسن هم مثل هازارد در سال پایانی قراردادش است و همین مسئله باعث می شود تا قیمت وی معقول تر باشد.