مرجع خبری رئال مادرید : کاسمیرو بازیکن برزیلی رئال با اسپانسرش که شرکت آب معدنی نروژی نوردیک لایف است مصاحبه ای انجام داد.

فصل بنزما:”گفته بودم که مهاجمی با قلب یک هافبک است و همین طور است. از زمانی که به این جا آمدم بهترین فصل کریم است. بازیکن بزرگ و شخصیت بزرگ و وفاداری است. هم تیمی فوق العاده ای هم هست. به عنوان بازیکن و شخصیت به او تبریک می گویم. افتخاری است که در کنارش باشم.”

پیغام به هواداران:”رئال همواره برمی گردد. پیغام من همین است. با نیروی بیشتری بازخواهیم گشت. برای بازگشت سعی می کنیم حال و هوای تازه ای پیدا کنیم. اما تلاش می کنیم در بازیهای باقیمانده فصل بهتر شویم. به فشار در این باشگاه عادت کرده ایم. طبیعی است چرا که بزرگترین باشگاه دنیا هستند.”

پوگبا و هازارد:”بهترین ها باید در رئال باشند. باشگاه در مورد خریدها تصمیم می گیرد. هر دوی آنها بازیکنان بزرگی هستند. پوگبا؟ با هر بازیکنی سازگار خواهد بود چرا که بازیکن بسیار بزرگی است. اما در حال حاضر در این جا نیست و باید به یونایتد احترام بگذاریم.”

تبعیض داوران میان رئال و بارسا:”داور همیشه تلاش می کند  تا بهترین عملکرد ممکن را داشته باشد هر چند که او هم مثل بقیه ممکن اس اشتباه کند. به نظرم اسپانیا بهترین داوران اروپا را دارد و تبعیضی قائل نمی شوند.”

محرومیت کاستا:”اگر تصمیم گرفته اند که هشت بازی محروم شود باید احترام بگذاریم.”

تغییرات در ترکیب:”آنهایی که ناکام بودند همان هایی هستند که در پنج سال چهار جمپیونزلیگ بردند. در این ترکیب همه شرایط خوبی داریم.”

هو شدن بیل:”تجربه دارد و می تواند شرایط را کنترل کند. طبیعی است که ناراحت شود. چرا که وقتی وقتی او هو می شود انگار همه هو می شویم چرا که ما یک گروه هستیم. در این شرایط احساس خوبی نداریم. نمی توانیم فراموش کنیم که جامهای زیادی به ما داده است.”

خرید نیمار:”باید از مدیر بپرسید. بازیکن بسیار بزرگی است. باید از مدیر باشگاه و خودش بپرسید. بازیکنی با کیفیت او برای هر تیمی مهم است اما باید به پی اس جی احترام بگذاریم.”

آینده مارسلو:”در این باشگاه وقتی می بازیم همه می بازیم. بازیکن بسیار بزرگی است و چند ماه پیش بهترین دفاع چپ جهان شد. بحث در مورد فصل مارسلو نیست بلکه کل تیم فصل خوبی نداشتند.”

بارسلونا و قهرمانی چمپیونزلیک:”باید به هفت بازی خود فکر کنیم. سعی می کنیم بهترین عملکرد را داشته باشیم و با افتخار تا آخرین لحظه تلاش می کنیم. اگر بارسلونا چمپیونزلیگ را ببرد، تبریک می گوییم اما به خودمان فکر می کنیم.”

وینیسیوس:”نشان داده که بازیکن بزرگی برای رئال است.”

پایان دوران:”انتقادها همیشه وقتی نمی بریم ایجاد می شود اما باید به تیمی که در پنج سال چهار جمپیونزلیگ برده احترام بگذاریم.”