مرجع خبری رئال مادرید : یکی از مسائلی که پیوستن پوگبا به رئال را آسان می کند، صحبت کردن او به زبان اسپانیایی است. او به جز فرانسوی زبان های ایتالیایی و انگلیسی را هم بلد است. 

نامزد او ماریا زولای سالائوس اهل بولیوی است. این مسئله باعث شده که تخصص او در زبان اسپانیایی بهتر شود. آنها در ژانویه امسال اولین فرزندشان را به دنیا آوردند.پوگبا دوست صمیمی دیبالا و گریزمن است و به لطف رفاقت با انها زبان اسپانیایی شان هم بهتر شده است.

پوگبا در کودکی در منطقه رویسی رشد کرده است. یک محله 20 هزار نفری در نزدیکی پاریس. والدینش مهاجران اهل گینه بودند و پس از طلق، مادرش یئو حضانت پل و دو برادرش ماتیاس و فلورنتین را به عهده گرفت. هر دو برادرش بین سالهای 2007 تا 2009 در رده های پایه سلتا حضور داشتند.

سامبو تاتی اولین مربی پوگبا در موردش می گوید:”تکنیک بی نظیری داشت.یادم است که وقتی ده ساله بود در تورنمنت سن رافائل حضور یافتیم و والدین تیم های رقیب اعتراض داشتند چرا که می گفتند سنش بالاتر از حد معمول است. اما حقیقت نداشت چون همسن دیگران بود.”
پوگبا تا 15 ساگی در تیم شهرش ماند. بعد از آن یک فصل برای تورسی بازی کرد و در نهایت به لو آور ملحق شد. بعدش به یونایتد، یووه و دوباره یونایتد ملحق شد.

پوگبا به چچز فوتبال دو سرگرمی دیگر هم دارد:پینگ پنگ و موسیقی. او عادت دارد که در رختکن  تیمش بخواند و برقصد. هم تیمی شدن با یورنته در یووه باعث شد تا زبان اسپانیایی او تقویت شود.