مرجع خبری رئال مادرید : رئال مادرید فصل وحشتناکی داشته و نمی توان این قضیه را کتمان کرد.

تیم زیدان در مقابل 10 تیم بالای جدول لالیگا فقط 17 گل زده یعنی 55 درصد از گلهای فصلش. این در حالیست که بارسا از 81 گل فصلش 35 تا را به بالای جدولی ها زده است.

رئال در مقابل ده تیم بالای جدول شش شکست، شش برد و دو تساوی داشته و هنوز باید دو بازی با بیلبائو و بتیس در رنابئو و دو بازی خارج از خانه با ختافه و سوسیه داد را داشته باشد.

رئال در مقابل والنسیا و اتلتیکو در چهار بازی چهار گل زده که هیچ کدام از گلهایش در خانه نبوده است. این در حالیست که بارسا در چهار بازی مقابل رئال و اتلتیکو درلالیگا 9 گل ده و دو گل خورده است. اتلتیکو دو گل زده و شش گل خورده است.

رئال در 14 تقابل با 10 تیم بالای جدول فقط دو بازیکن داشته که بیش از یک گل بزنند، بنزما به والنسیا و آلاوس گل زده و مودریچ به بتیس و سویا. بنزما از 17 گلی گه زده 9 تایش به تیم های پایین جدول بوده و به همه تیم های یازدهم تا بیستم جدلو گل زده است. بیل و راموس هم هشت گل به تیم های یازدهم جدول به پایین زده اند.

در این فصل مسی و سوارز 53 گل زده اند یعنی دو تا کمتر از کل ترکیب رئال مادرید. بنزما در 20 بازی لالیگایی مقابل بارسلونا شش گل زده در حالی که سوارز در ده بازی مقابل رئال هفت گل زده است. کریم در 19 بازی مقابل اتلتیکو فقط سه گل زده و تیم محبوبش گراناداست که در 12 بازی 10 بار دروازه شان را باز کرده است. رونالدو پارسال 26 گل در لالیگا زد که 15 تایش مقابل ده تیم بالای جدول بود. رونالدو، لالیگا را با 311 گل ترک کرد که از این گلها 12 تایش به اتلتیکو بودند و 9 تا به بارسا.