مرجع خبری رئال مادرید : وینیسویس جونیور پدیده برزیلی رئال مادرید در مصاحبه با گلوبو تی وی در مورد شرایط خودش و تیم صحبت کرد.

زیدان:”وقتی که کسی مثل او که بازیکن بسیار بزرگی بوده روی نیمکت می نشیند، توجه همه جلب می شود؟ نه. وقتی با زیزو صحبت می کنیم گاهی استرس می گیریم. همه کار می کند تا دغدغه مان فقط فوتبال باشد.”

نقشی که با زیدان خواهد داشت:”می دانم که حضور زیدان برای ما خیلی مهم است. حالا آماد هفصل آینده خواهیم بود. ارامش داریم. می دانم زمانی که برگردم فرصت خواهم داشت.”

فصل ضعیف رئال مادرید:”هزار روز قهرمان اروپا بودیم. هم تیمی هایم بهترین هستند اما می دانستند که بالاخره روزی خواهند باخت و به نظرم زمانش رسیده تا تلاش کنیم با قدرت برای فصل آینده برگردیم.”

روزی که هرگز فراموش نخواهی کرد:”حظه شکست مقابل سوسیه داد. در ابتدا فیکس شدم اما کل تیم ضعیف کار کردند. من با وجود بازی بد تیم شب خوبی داشتم. بعد از آن بیشتر بازی کردم و به تدریج حمایت بیشتری از جانب هم تیمی ها نصیبم شد.”

کوپا آمه ریکا:”وقتی یک نفر از مصدومیت برمی گردد، کمی هراس دارد. اما سعی می کنم برای بازیهای آینده آماده باشم تا در لیست تیم ملی قرار بگیرم. حس خوبی دارم. همیشه تیم ملی را حمایت می کنم.”