مرجع خبری رئال مادرید : زیدان در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی رئال و لگانس در بوتارکه شرکت کرد.

تساوی:”نیمه اول را دوست نداشتم اما نیمه دوم خیلی بهتر بو. در نهایت کار به تساوی کشیده  شد. چیز دیگری نمی توانم بگویم. می توانسمیخ یلی بهتر باشیم. حس خوبی نداریم هر چند که حس بدی هم نداریم چرا که در نهایت مقابل تیمی مساوی کردیم که سخت گل می خورد، به خصوص در خانه اش.”

دون رقیب:”می دانیم که در این فصل هیچ انگیزه ای نمانده است. بازی خوبی نبود. شش بازی مانده و تلاش می کنیم بهترین عملکرد را داشته باشیم.”

بین دو نیمه:”باید به رختکن فکر کنیم. در نهایت آنها تعیین کننده هستند. نیمه اول ما بسیار کند بود.”

عقب افتادن از حریفان:”در فصل آینده سعی می کنیم بهتر شویم و عملکرد بهتری داشته باشیم.”

فصل بنزما:”فصل خوبی داشته به خصوص از نظر گلزنی. گلهایش مهم بوده است. بازیکن بی نظیری است. امسال گلهای زیادی زده است. برایش خوشحالم.”

لوکاس در چپ:”سعی می کنیم برنده شویم.اگر تغییراتی داشته باشیم برای بردن است. سال مشکلی برای او بوده. فقط 15 دقیقه بازی کرد و در سمت چپ بود.”

احیای بیل:” می توانید از من هر سوالی را بپرسید اما جواب من عوض نمی شود. او بازیکنی از تیم است و نقش مهمی دارد. نمی دانم از زمان حضور من چقدر بازی کرده است. از چهار بازی من در سه تا حضور داشته است. امروز می خواستم تغیر ایجاد کنم. مثل لوکاس وازکز ، 10-15 دقیقه بازی کردن برای هر بازیکنی مشکل است . تعویض کردیم تا بازی عوض شود اما نشد.”

تاثیر شایعه خرید مهاجم روی بنزما:”نمی دانم. از خودش بپرسید. به این چیزها عادت دارد. شایعات چیزی را عوض نیم کند. حرفه ای بود. حضورش برای تیم مهم است. گلهای زایدی زده و از او راضی هستیم.”

اشباع شدن یم:”به عنوان مربی سعی می کن مبهرتین عملکردمان را داشته باشیم. باید بهتر بازی کنیم. نیمه اول خوب نبود. نیمه دوم کمی بهتر شد. با بازیکنانی که داریم باید بهتر شویم.”

آتش سوزی کلیسای نوتردام:”په بگویم. امروز این اتفاق در پاریس رخ داد. … شرایط سختی است. دوست ندارم هیچ کس چنین اتفاقی را ببیند. از شرایط خبر ندارم اما امیدوارم کسی قربانی نشود.”

شرایط ایسکو:”آماده است. شاید پست امروز باعث شد که به سمت چپ برود و راحت نباشد اما آماده است.”