مرجع خبری رئال مادرید : توماس رونکرو سردبیر آس در مورد بازی رئال و لگانس نوشت.

ترانه اسطوره ای
از بچگی ترانه ای را به یاد دارم که هر زمان به دوشنبه می رسیم مدام در گوشم زنگ می زند. وداع با تعطیلی آخر هفته، وداع با خاطرات خوب جشن ها. ترانه ای باب گلدو، خواننده بومتاون رتز که این ترانه معروف را برای ما خوانده است:”دوشنبه ها را دوست ندارم/” تصور می کنم که بازیکنانی زیادی از رئال هم هستند که چنین حسی دارند .در بوتارکه مشخص بود که خیلی از بازیکنان سرد، بی خیال و بی انگیزه هستند و گجویی نیم خواهند وارد زمین شوند. لگانس شهری که به تبدیل بدن به “تیم لالیگایی” افتخار می کند و حداقل یک فصل دیگر در لالیگا خواهد بود. تصاویر تالویزیونی و دیدن آتش سوزی مهیب نوتردام کام ما را تلخ کرد اما درون زمین دیدن تیم زیدان هم حس بهتری از ان نداشت. تیمی که بازی را رها کرده بود و حال بازی کردن نداشت. حتی کار به جایی رسید که جاناتان سیلوا چپ پای آرژانتینی یک گل زیبا در مندیزوروزا زد تا دروازه رئال باز شود و استرس تیم قهرمان اروپا بیشتر شود. تعداد گلهای خورده به 38 رسید، یکی بیشتر از اتلتیک بیلبائو و دو تا کمتر از لگانس.

کریم عالی
جالب توجه است که بنزما از نظر حسی و فوتبالی بزرگترین طغیان مممکن را داشته است. کریم ساعاتی قبل از بازی در شبکه های اجتماعی نوشت:”این یک دوشنبه عادی نیست. رئال مادرید بازی دارد.” این نشان می دهد که به این لباس تصعب دارد. یکی از دوستان خوبم می گوید که عجیب ترین اتفاق یکشنبه برای او داون شدن چند ساعته واتساپ، فیسبوک و اینستاگرام نبوده بلکه یکشنبه بدون رئال برایش حس فاجعه ای را داشته است. به نظر می رسد که بنزما هم همین حس را داشته و به همین خاطر این فراخوان را در توئیترش منتشر کرده است. مثل بازی با ایبار پس از فاجعه نیمه اول، تیم کمی غرورش را نشان داد. بالاخره در نیمه دوم آسنسیو را دیدیم (از اعتماد زیدان متشکر است)، مارسلو و کارواخال چند حرکت در حمله داشتند و بنزما درخشان تر از همیشه حس خوبی در تیم ایجاد کرد. گل بنزما پاداش اصرار و تلاش او بود. گل شماره 27 او در این فصل . هجدهمین گلش در لالگیا بود و با استوانی باربری کرد. حالا فقط سوارز و مسی بالاتر از او هستند.

بیل، بیرون
زندگی برای بازیکن ولزی عوض شده است. پنج سال از گل بی نظیر بیل به بارسا در فینال کوپا در مستایا می گذرد (قطعا بارترا آن شب را فراموش نمی کند) . بیل در سال اولش بی نظیر بود و بسیار جنگنده تر و انرژیک تر بود. این بار در بوتارکه روی نیمکت نشست، ده دقیقه بازی کرد و صدرنشین لیست فروشی است که یکشنبه زیزو در موردش صحبت کرد. باید از فروش او درامدزایی کنیم، درست است.