مرجع خبری رئال مادرید : زمانی که دو هفته پیش در کنفرانس مطبوعاتی از زیدان در مورد پوگبا پرسیده شد، سرمربی رئال از توان فنی وی تمجید کرد و نشان داد که علاقه خاصی به این بازیکن دارد. اما تنها علاقه زیزو به پوگبا مربوط به مسائل فنی او نیست.

زیدان، قدرت رهبری پوگبا و این که می تواند تیم را متحد کند را دوست دارد. می گویند که پوگبا بازیکنی جنجالی است اما زیدان شخصا این بازیکن را می شناسد و حس می کند که این بازیکن شرایط کاملا متفاوتی با آن چیزی دارد که رسانه ها می گویند.

زیدان می داند که پوگبا در قهرمانی تیم ملی فرانسه در جام جهانی نقش مهمی داشته است. صحبت های وی در رختکن باعث شده تا هم تیمی ها روحیه بالایی پیدا کنند و در نهایت در استادیوم لوژنیکی به قهرمانی برسند. قطعا یونایتد کار را مشکل خواهد کرد اما از نظر زیزو، پوگبا رهبر آینده ترکیب رئال و ستاره فصل آینده تیم خواهد بود.

در ویدئویی که از رختکن فرانسه قبل از فینال جام جهانی منتشر شده، پوگبا در یک سخنرانی احساسی می گوید:”در قلبتان، در چشمانتان می بینم که باید و باید متنحد باشید. 90 دقیقه تا ثبت شدن در تاریخ فاصله داریم، فقط یک بازی. نمی دانم چند بازی در دوران فوتبالمان داشتیم اما این بازی همه چیز را عوض می کند. دو تیم و یک جام. کرواسی هم در شرایطی مشابه است. آنها هم جام می خواهند . یک فینال را باختیم. هنوز راه یزادی مانده است. باید همه به صورت همدیگر نگاه کنیم و اجازه ندهیم که دیگری فرصت را از ما بگیرد.می خواهم اشک شوق شما را در پایان بازی ببینم.”