مرجع خبری رئال مادرید : هررین دروازه بان بیلبائو در مورد بازی تیمش و رئال مادرید صحبت کرد:”رئال مادرید همیشه رئال مادرید است و ممکن است در هر جایی به تو هفت گل بزنند. شرایط خوبی ندارند اما در هر استادیومی هراسناک هستند. ممکن است در هر لحظه چهار گل به تو بزنند. سعی می کنیم از شرایطی که دارم لذت ببریم.”

کورتوا و ناواس:”دو دروازه بان بسیار متفاوت هستند. هر دوی آنها دروازه بان بزرگی هستند. کورتوا دروزاه بان فوق العاده ایست که قد و قامت خوبی دارد. ناواس اما بیشتر از سرعتش استفاده می کند. امسال برای کیلور آسان نبود چرا که فرصت برابر نداشت.”

رئالی نشدن کپا:”در فوتبال هرگز نمی دانی چه می شود. بهترین دروازه بانی است که با او کار کردم. رابطه  فوق العاده ای با هم داریم.”

بنزما:”بهترین بازیکن فصل پس از رفتن رونالدو بود. بدون رونالدو بیشتر گل زد. یک مهاجم صاحب سبک و جهانی است. با دوستانم در مورد بنزما زیاد صحبت می کنیم. آنهایی که فوتبال را نمی فهمند فقط در مورد تعداد گل نظر می دهند .در آخرنی بازی در برنابئو روی نیمکت بودم و با آدوریز در موردش صحبت می کردیم. بنزما بی نظیر است. گلزن است و شرایط خوبی دارد.”

بهتر شدن بدون رونالدو:”همان طور که در بارسا وقتی مسی نیست بهتر است در مورد رئال نیز همین طور است.”