مرجع خبری رئال مادرید : خریدهای احتمالی رئال نظیر هازارد، پوگبا و یوویج نه تنها در ترکیب بلکه در سیستم تیم نیز تغییر ایجاد خواهند کرد و زیدان این را می داند.

حالا که رونالدو رفته و بیل احتمالا جدا می شود، سیستم معروف 3-3-4 قابل تغییر است چرا که دیگر خبری از بی بی سی نیست. از طرفی خط هافبک رئال با حضور کروس، کاسمیرو و مودریچ نیز اقدار سالهای گذشته را ندارد. بدین ترتیب می توان گفت که در حال حاضر سیستم سه هافبک و سه مهاجم چندان هم قطعی نیست.

رئال تا کنون خرید میلیتائو و رودریگو را برای فصل آینده قطعی کرده است. انتقال هازارد قریب الوقوع است و مذاکرات برای جذب یوویچ و پوگبا ادامه دارد. اگر مهاجم صرب خریده شود، رئال می تواند با حضور او و بنزما با دو مهاجم بازی کند. از سویی دیگر حضور پوگبا در میانه زمین باعث خواهد شد تا رئال در خط هافبک تنوع بیشتری پیدا کند. با در نظر گرفتن وینیسوس و حضور رودریکو و هازارد در خط حمله می توان گفت که سرعت هجومی رئال خیلی بیشتر خواهد شد و تیم می تواند مستقیم تر بازی کند. 

اگر سه خرید مذکور انجام شوند، محتمل ترین ترکیب با حفظ سیستم 3-3-4 این است: پوگبا، کروس (یا کاسمیرو) و مودریچ در خط هافبک، هازارد، وینیسیوس و بنزما در خط حمله. البته با همین ترکیب هجومی می توان سیستم 1-3-2-4 را هم پیاده کرد که بدین ترتیب پوگبا پشت بنزما قرار می گیرد و هازارد و وینی در دو جناح.

البته اگر رئال بخواهد با دو مهاجم بازی کند، یوویچ و بنزما می توانند کنار هم باشند و هازارد (کروس)، پوگبا، مودریچ و کاسمیرو در خط هافبک