مرجع خبری رئال مادرید : لوکا مودریج هافبک کروات رئال مادرید پس از رسیدن به 300 بازی با پیراهن این تیم گفت :” رئال تیم خاصی است که پیراهن های خاصی از آنها دارم. مربوط به قهرمانی های چمپیونزلیگ و لالیگاست. پیراهن شماره 300 را در کنار پیراهن های 100 و 200 قرار می دهم. امیدوارم 100 بازی بیشتر در رئال داشته باشم. هر بازی در این باشگاه مایه مسرت است. افتخار می کنم که به این شماره رسیدم.”

پیشرفت در رئال مادرید:”مدت زیادی در این باشگاه بودم. سخت است که بگویم چه تغییراتی داشتم اما مسلما از همه نظر بهتر شدم. چیزهایی که رئال به تو می دهد را باشگاه های دیگر نمی دهند. حضور در این باشگاه به تو کمک می کند تا به عنوان یک بازیکن و یک شخصیت بهتر شوی. با خوشحالی و غرور کار خواهم کرد.”

کدام بازی را انتخاب می کنی؟” با این پیراهن اتفاقات زیادی برایم رخ داده است. سخت است که یکی را انتخاب کنم. اولین بازیم ،اولین لالیگا، لادسیما، چمپیونزلیگ. بازیهای زیادی مانده است. همیشه با این پیراهن بیشترین تلاشم را انجام می دهم، گویی که اولین بازیم است.”

پانزده جام و یک توپ طلا:”هرگز تصور چنین چیزی را نمی کردم. من هم رویاهایم را دارم اما همه چیزهایی که در رئال از نظر فردی و تیمی به آن رسیدم فراتر از رویاها و خواسته هایم است. از همه اتفاقاتی که در رئال برایم رخ داده خوشحال هستم.”