مرجع خبری رئال مادرید: خورخه والدانو مدیر ورزشی رئال در مورد گرت بیل گفت:”شرایطش عجیب است. اولین توپ را لمس کرد و هو شد. بعد از ان یک موقعیت تک به تک داشت و مورد تمجید قرار گرقت. او هرگز توقعات را برآورده نکرده است. او در لحظات بزرگ و در زمان جامها درخشیده اما از زمانی که به ثبات رسیده انتظارات را برآورده نکرده است. به هر صورت رئال زمانی می تواند از بیل درآمدزایی کند که او فیکس باشد. زیدان اهداف دیگری دارد و سعی میک ند بازیکنان را برای فصل آینده آزمایش کند.”

بنزما:”و در حال حاضر چهره مهمی در تیم است و از نظر گلزنی می درخشد که انتظارش را نداریم. یک سال پیش انتظار چنین چیزی را از او نداشتیم. در آن زمان بنزما بیشتر هافبک بود تا مهاجم. حالا بیشتر مهاجم است تا هافبک. مهم است که در تیم بتواند نقش مهمی داشته باشد. در حال حاضر هیچ کس مهمتر از او نیست.”

خرید مهاجمی دیگر:”رئال مادرید اشتباه کرد که مهاجمی دیگر را نخرید. باید بازیکن دیگری را بخرند که ویژگی های متفاویت داشته باشد. آسان نیست. نمی توان مهاجمی را خرید که بنزما را نیمکت نشین کند و به همین خاطر نمی توان 200 میلیون یورو خرج کرد. هزنیه ها باید در پست های دیگر باشد. هافبک های گلزن تر. رئال باید با دقت روی خرید مهاجم تمرکز کند.”

یوییچ:”شخصیت دلخواه رئال را دارد. بازیکن جوان و  توانمندی است که بدون آن که ستاره جهانی باشد نقش خود را می پذیرد. شخصیت خاصی به عنوان یک مهاجم دارد.”

بهتر شدن رئال مادرید زیدان:”تیم از برخی لحاظ ها بهتر می شود. مشکل از رفتار نیست. آسان نیست که در پایان فصل بدانی شرایط چطور پیش می رود. تیم در برنابئو با ایده های مشخصی بازی می کند اما بی ثبات است.”

زیدان:”فقط زیدان می توانست تایم را در این شرایط تحویل بگیرد. اعتبار زیادی کسب کرده است. فصل بعد با ایده های مشخصی به تیم اضافه می شود. حتی در مورد تغییر سیستم فصل بعد هم صحبت کرده است.”

وایخو:”باعث شد که ویلیامز شب بدی داشته باشد. در اکثر صحنه ها بازیکن حریف را تحت کنترل خود داشت و به جنگیدن ادامه داد. مسلما زیدان می تواند در موردش تصمیم های متفاوتی بگیرد.”