مرجع خبری رئال مادرید : دوران گرت بیل در رئال مادرید تمام شده و به نظر می رسد که شرایط او لاینحل باشد. بیل پس از شش سال بی ثبات، بدترین شرایط ممکن را دارد. هواداران آماده رفتنش می شوند و به همین خاطر بی محابا او را هو می کنند.

بیل که در این شش ماه لحظات خوبی مثل گلزنی در فینال های کاردیف و مستایا را داشته بیشتر به خاطر حجم مصدومیت هایش در یادها می ماند تا فوتبالش. مارکا گزارش داده که رئال حتی یک پیشنهاد رسمی هم برای بیل دریافت نکرده است. نه حالا نه فصل قبل و پس از بازی در کیف.  بیل در طول شش فصل حضور در رئال مادرید 29 درصد بازیهایش یعنی 86 بازی را از دست داده است. او فقط در 53.4 درصد دقایق ممکن در رئال حضور داشته. بیل به طور میانگین از هر سه بازی یکی را از دست داده و از 341 بازی ممکن در 228 تا حضور داشته است.  بازیکن ولزی در 228 بازی در رئال 102 گل زده و 63 پاس گل داده است.

یکی از مشکلات اصلی در مورد فروش بیل این است که کمتر باشگاهی حاضر می شود که دستمزد سالانه 15 میلیون یورویی این بازکین را بپردازد. به خصوص که این بازیکن  از مرز 30 سالگی هم عبور کرده است. همین مسئلعه باعث شدهع که ربئال به فروش قرضی او هم رضایت بدهد. درست مثل کاری که در مورد خامس صورت پذیرفت و این بازین به صورت قرضی برای دو فصل به بایرن رفت که باواریایی ها برای دوس ال خرید قرضی او 13 میلیون یورو پرداختند و حالا می توانند با پرداخت 42 میلیون یورو قراردادش را به حالت دائمی در بیاورند.

به نظر می رسد که زیدان هم مشکلی با رفتن بیل ندارد چرا که همان طور که از این بازیکن ولزی حمایت می کند و در صحبت هایش پشت او می ایستد، با نیمکت نشین کردن این بازیکن راه جدا شدنش را هموار می سازد.