مرجع خبری رئال مادرید: در حالی که کریس می توانست در والدبباس بماند و به تنهایی تمرینات اختصاصیش را انجام دهد اما او به خوبی اهمیت حضور خودش برای تیم را میداند.

کریستیانو رونالدو بدون استراحت و با جدیت  مشغول آماده سازی خود برای رساندن خود به بازی های حساس اوایل فصل رئال است. او با وجود اینکه می دانست در بازی بامداد فردای تیمش مقابل رم به میدان نخواهد رفت؛ همراه رئالی ها به دالاس آمده است.

در اولین ساعات صبح، یک ساعت زودتر از بازیکنان دیگر ابتدا به سالن بدنسازی رفت و سپس همراه با فیزیوتراپ اختصاصی “سانتی لوزانو”، وارد زمین چمن شد و به کار با توپ پرداخت.این تمرین او بیش از یک ساعت به طول انجامید.

همین حضور او تأثیر بسزایی در استقبال هواداران رئال از تمرینات تیم داشت. دیروز بیش از هزار هوادار نظاره گر تمرین رئال مادید و رونالدو بودند. بیش از 100 هوادار نیز منتظر ماندند تا او از کمپ تمرینی رئال خارج شود تا بتوانند با او عکس بیندازند و از او امضا بگیرند.

در هر صورت رونالدو با پشت سر گذاشتن مصدومیت سختی که در انتهای فصل گذشته گریبانگیرش شده بود حالا با انگیزه ای فراوان و با جدیتی بی مثال در حال تمرین کردن است تا بتواند روز بازی با سویا در سوپرکاپ اروپا، در ترکیب ثابت رئال از ابتدا به میدان برود و جامی دیگر را به ویترین افتخارات خود و باشگاهش اضافه کند.