مرجع خبری رئال مادرید : اس در گزارشی عنوان کرد که زیدان تمایلی به استفاده از لونین دروازه بان اوکراینی ندارد. رئال برای خرید این دروازه بان 19 ساله 13 میلیون یورو هزینه کرده  روی او حساب ویژه ای باز می کند اما زیدان این دروازه بان را نمی شناسد و به نظر می رسد که او را نمی خواهد. به نظر می رسد که لونین به صورت قرضی یا در لگانس می ماند یا به تیمی دیگر می رود.

نکته مهم اما مربوط به بازگشت کورتواست. دروازه بان بلژیکی از مصدومیت برگشته است. زیدان در 6 بازی اول کورتوا را نداشت و بدین ترتیب در پنج بازی از دروازه بان کاستاریکایی استفاده کرد و در یک بازی از پسرش لوکا زیدان.

حالا اما کورتوا برگشته و زیدان باید تصمیم بگیرد. زیدزو باید اعلام کند که از میان کیلور و کورتوا کدام یک دروازه بان فیکس او در این بازی و همچنین بازیهای آینده خواهند بود.

کورتوا گزینه محبوب مدیران رئال است و با توجه به این که جوان تر از کیلور است، باشگاه ترجیح می دهد که او و لونین دروزاه بان های فصل بعد رئال باشند اما زیدان عاشق کیلور ناواس است و حاضر نیست که قید این بازیکن را بزند. زیدان با شرط داشتن قدرت کامل به رئال بگرتشه و بعید است که پرز در این مورد بتواند فشاری بیاورد.

برای بازی فردای رئال و ختافه باید دید که کدام دروازه بان در ترکیب رئال قرار می گیرد.