مرجع خبری رئال مادرید : رئال مادرید در دومین بازی خود در مسابقات اینترنشنال کاپ با نتیجه یک بر صفر در برابر آس رم ایتالیا مغلوب شد .

کارلو آنجلوتی در این دیدار به نسبت بازی با اینتر از تعداد نفرات بیشتری از بازیکنان اصلی خود بهره میبرد . سن ایکر به درون دروازه بازگشته بود تا آمادگی خود را برای سوپرکاپ اروپا بدست آورد . راموس ، مودریچ و ژابی آلونسو هم از ابتدا به میدان رفتند و همچنان در غیاب مهاجمین تیم ، ایسکو در خط حمله بازی می کرد . در مقابل نیز رودی گارسیا اکثر نفرات و خرید های جدید خود از جمله اشلی کول ، کیتا و ایتوربه را در اختیار داشت .

جالوروسی در حالی پا به میدان مسابقه می گذاشت که در بازی اول خود در برابر منچستر یونایتد و فن خال شکست خورده بود و در صورت شکست در این مسابقه از گردونه رقابت ها کنار می رفت . رئال مادرید یک امتیازی هم برای اولین بار از پیراهن صورتی خود استفاده می کرد . پیش از شروع مسابقه نیز سیدو کیتا بازیکن سابق بارسلونا ، با په په و دیگر بازیکنان رئال درگیری پیدا کرده بود .

نیمه اول بازی بدون عبور توپی از خط دروازه دو تیم به پایان رسید . البته رئال چند موقعیت خوب گلزنی داشت که راموس ، بیل و لوکاس از دست دادند . از نکات قابل توجه نیمه نخست ، استراحت دادن چند دقیقه ای داور به دو تیم به دلیل گرمای هوا بود که مشابه آن چند بار در جام جهانی برزیل اتفاق افتاده بود .

نیمه دوم بازی در حالی آغاز شد که آنجلوتی تغییراتی را در ترکیب خود اعمال کرد . کاسیاس ، لوکاس ، په په و کوئنت رائو از زمین خارج شدند و لوپز ، رائول دی توماس ، ناچو و آربلوا به میدان آمدند. ده دقیقه زمان برای دیگه لوپز کافی بود تا دروازه خود را باز شده ببیند . روی پاس فلورنزی و ضربه فرانچسکو توتی کهنه کار دروازه رئال مادرید باز شد . بعد از به ثمر رسیدن گل ، رئال مادرید جلو کشید و سعی در جبران نتیجه داشت اما با حضور ایارامندی و مدارن کم تجربه که چند دقیقه بعد از گل رم به جای آلونسو به میدان آمده بود قادر به بازیسازی و برگرداندن نتیجه نبود. سرانجام کارلتو ، راموس ، بیل و مودریچ را هم با جوانان آکادمی جایگزین کرد تا نشان دهد محک بازیکنان و سیستم های جدید در پیش فصل از جمله بازی دادن کارواخل در دفاع چپ و بازی بدون مهاجم تخصصی ، در درجه اهمیت بالاتری نسبت به کسب نتیجه و جام های تشریفاتی دارد . در اواخر بازی هم ضعف نیرو های امنیتی باعث شد خیل عظیمی از تماشاگران از تمام سنین و اقشار وارد زمین مسابقه شوند و با بازیکنان خوش و بش کنند . این ماجرا به قدری ادامه پیدا کرد که بعضی از بازیکنان نشستن را به ایستادن ترجیح دادند و به استراحت کردن پرداختند . در پایان بازی با همان تک گل توتی به پایان رسید.

در دیگر بازی گروه نیز منچستر یونایتد و اینتر به مصاف یکدیگر رفتند که تیم انگلیسی ، پس از تساوی بدون گل دو تیم در نود دقیقه ، در ضربات پنالتی اینتر را مغلوب کرد و با 5 امتیاز در صدر گروه قرار گرفت. رئال مادرید با این شکست یک امتیازی باقی ماند و عملا شانس خود را برا صدرنشینی در گروه و در نتیجه فینالیست شدن از دست داد . رئال مادرید در روز 10 مرداد و در آخرین بازی خود در این رقابت ها باید به مصاف منچستر یونایتد برود .