مرجع خبری رئال مادرید : کریم بنزما مهاجم فرانسوی پایان فصل بی نظیری به عنوان نماد رئال داشته است. این بازیکن که هشت گل اخیر رئال در لالیگا را زده نه تنها گل زده بلکه توانسته انتقادهایی که به آمارش وجود داشته ار از بین ببرد چرا که هم گل می زند، هم پاس گل می دهد، هم بازی می کند، هم دریبل می زند و هم هبری می کند. نقشی کلیدی و ضروری در تیم پس از رفتن رونالدو و با افت مشهود بیل دارد.

بنزما فرمان را به دست گرفته. او مهاجم این رئال است هر چند که نباید خرید مهاجم دیگری فراموش شود. خودش می گوید که این مسئله به باشگاه مربوط است. خودش می داند که عملکرد خوبی داشته است. در این فصل با هر سه مربی بسیار باثبات بوده است. یکی از معدود فوتبالیست هایی است که جایگاهش در تیم زیدان برای فصل آینده تثبیت شده است. بازیکن فرانسوی امسال سی گل زده و دو گل تا بهترین رکوردش فاصله دارد و یکشنبه نیز با کمک هررین درخشید. دروازه بان بیلبائو همکار درخشان کریم در شبی بود که بنزما حتی بزرگترین دشمنانش را هم راضی کرد. هیچ کس حالا مشکلات گذشته، جنجال های خارج از زمین یا بی خیالی های او را به یاد نمی آورد. /قدرت رهبری خوبی دارد و هیچ کس جرئت ندارد که او را هو کند.

اما برای فصل آینده با وجود آمارش نباید ضرورت خرید مهاجمی دیگر بفروش شود. آخرین باری که رئال قهرمان لالیگا شد ، موراتا در فصل 17-2016 در لالیگا ده گل زد و نقشی را داشت که ماریانو این فصل به آن عمل نکرد. آن تیم ساختار خوبی داشت. مربی در مورد تغییر سیستم صحبت کرده است. بنزما در هر سیستمی رهبر خط حمله خواهد بود اما چه سیستم 2-4-4 تغییر کند و چه نکند، ضروری است ک هباشگاه بازیکن جدیدی را بخرد که مکمل بازیکن فرانسوی و دیگر مهاجمان باشد: وینیسیوس ، رودریگو و آسنسیو. با وجود آن که هازارد در راه است و می تواند آمار گلزنی تیم را بهتر کند، نخریدن مهاجم در تابستان اشتباه بزرگی است که پرسال هم انجام شد. این باید یک هشدار باشد. گلهای بنزما نباید باعث فراموش شدن اهمیت ضرورت خرید یک مهاجم شود.

ناچو لابارگا – مارکا