مرجع خبری رئال مادرید : به گزارش روزنامه آس آنچلوتی گفت: “ما تلاش کردیم که خوب بازی کنیم. دفاع ما مستحکم بود. موقعیت های زیادی نداشتیم اما بد کار نکردیم. هیچ مصدومی نداشتیم که مهمترین مسئله است. بازیکنانی که تنها 4 روز قبل به تمرینات تیم اضافه شدند عملکرد خوبی داشتند. بازیکنان در حال بهبودی وضعیت جسمانی خود هستند. از این رو، همه چیز خوب پیش رفت.

من بازیکنان زیادی را در اختیار نداشتم. برخی در 1 آگوست بازخواهند گشت و برخی دیگر در 5 آگوست. همه بازیکنان برای بازی در سوپرکاپ اروپا آماده خواهند بود. این به معنی بازی نکردن بازیکنانی که در تاریخ 5 آگوست بازخواهند گشت، نیست. با یک هفته تمرین کردن، می توانم در دیدار سوپرکاپ از آنها استفاده کنم.”

با توجه به انتقال قریب الوقوع کیلور ناواس و رقابت میان دیگو لوپز و ایکر کاسیاس، از آنچلوتی در مورد وضعیت دروازه بانی در سانتیاگو برنابئو نیز سؤال شد و او گفت:

“در حال حاضر ما تنها باید به بازیکنانی فکر کنیم که در رئال مادرید حضور دارند. بازار نقل و انتقالات تا 31 آگوست باز است. من آماده ام تا تیم را به خوبی آماده کنم. هنوز در مورد مسئله دروازه بانی تصمیم نگرفته ام.”

منبع : طرفداری