مرجع خبری رئال مادرید : اگر رئال بخواهد پروژه جاه طلبانه خود را برای فصل 20-2019 تکمیل کند باید 540 میلیون یورو هزینه کند. در حال حاضر باشگاه برای خرید میلیتائو 50 میلیون یورو هزینه کرده اما این پروژه با هازارد، پوگبا، اریکسن، اندومبله و یوویچ تکمیل خواهد شد.

گران ترین خرید از این جمع پوگبا خواهد بود که رئال باید برایش 150 میلیون یورو به وینایتد بپردازد. قیمت هازارد 112 میلیون یوروست چرا که فقط یک سال از قراردادش مانده است.رئال برای خرید اریکسن 85 میلیون یورو کنار گذاشته چرا که باشگاه اعتقاد دارد که جزء 10 بازیکن برتر جهان نیست و هزینه ای بیشتر از این برایش معقول نیست.البته اگر تاتنهام به فینال چمپیونزلیگ برسد قیمت بازیکن دانمارکی بیشتر می شود.

به این جمع خرید سه ستاره جوان را هم باید اضافه کرد: اندومبله با 70 میلیون یورو، یوویچ با 60 میلیون یورو و همچنین میلیتائو که خریدنش با 50 میلیون یورو قطعی شده است. بدین ترتیب با احتساب پنج خرید احتمالی تابستان، رئال باید 540 میلیون یورو برای بازسازی خود هزینه کند.

رئال در پنج سال اخیر برای خرید 23 بازیکن مختلف فقط 453 میلیون یورو هزینه کرده است. رئال برای ین خریدها روی پول فروش بازیکنان مازاد هم حساب ویژه ای باز کرده است. از طرفی قرارداد جدید با ادیداس هم برای این هزینه ها به کمک رئال خواهد آمد.

رئال برای تامین هزینه این پنج خرید روی فروش 10 بازیکن حساب باز کرده است: کیلور ناواس، وایخو، مارکوس یورنته، کروس، کواچیچ، سبایوس، ایسکو، خامس، بیل و ماریانو.

در مورد وایخو، سبایوس و ماریانو که بعید است پول زیادی نصیب رئال شود چرا که باشگاه به انتقال قرضی آنها فکر می کند. قیمت کیلور ناواس 20 تا 30 میلیون یورو خواهد بود. کواچیچ و خامس که از قراردادهای قرضی خود برمی گردند جایی در برنامه های زیدان ندارند و می توانند مبلغی در حدود 100 میلیون یورو به رئال برسانند. قیمت گرت بیل از همه بیشتر خواهد بود و باشگاه روی درآمد 100 میلیونی از این بازیکن حساب می کند. گفته می شود یورنته از سیتی پیشنهاد دارد. کروس و ایسکو در لیست فروش نیستند اما اگر پیشنهاد قابل توجهی داشته باشند، باشگاه مشکلی با رفتنشان ندارد.