مرجع خبری رئال مادرید : سانتی کاسورلا امشب دوباره می تواند در برنابئو بازی کند. استادیومی که می توانست زمانی در آن به عنوان بازیکن رئال بازی کند اما فرناندو رویگ مانع شد.

آخرین حضور کاسورلا در برنابئو به زمانی بر می گردد که با پیراهن مالاگا در دقیقه 88 گلزنی کرد تا بازی با تساوی دو بر دو به اتمام برسد. این بازیکن در حالی پس از هفت سال به برنابئو بر می گردد که سالها در انگلیس بوده و در دو سال اخیر با مصدومیت های مختلف دست و پنحه نرم کرده است.

در تابستان 2008 کالدرون مدیر وقت رئال مادرید در یک قدمی خرید کاسورلا از ویارئال بود اما مدیران این باشگاه اجازه این انتقال را ندادند و همه چیز به هم خورد.

آخرین حضور کاسورلا در برنابئو به فصل 12-2011 برمی گردد که بازی خاصی برای او بود و با پیراهن ملااگا یک گل زیبا به ثمر رساند.

کاسورلا پانزده بازی در مقابل رئال داشته که 9 تایش با ویارئال بوده، چهار تا مالاگا و دو تا رکرتیوو هوئلوا. او د این بازیها ده برد، چهار تساوی و فقط یک برد نصیبش شد. از این پانزده بازی شش تایش در برنابئو بود ک هفقط با رکرتیوو برنده شد ، با مالاگا مساوی کرد و در هر چهار بازی با ویارئال شکست خورد.