مرجع خبری رئال مادرید : درست چند روز بعد از اعلام تغییر مدیر مسئول آس بود که بارسا توانست لیورپول را در نیوکمپ شکست بدهد.

پس از اعلام این تحول اعلام کردیم که مدیر مسئول جدید آس، عاشق بارسلونا و مسی است و احتمالا این روزنامه مادریدی نیز به سمت حریف دیرینه غش خواهد کرد. درست بعد از برد بارسلونا بود که نشریه آس تیتر باورنکردنی “مسی، پدر فوتبال” را انتخاب کرد. با توجه به شگفت زدگی از این تیتر که حتی روزنامه های کاتالونیا هم جرئت زدن آن را نداشتند ترجیح دادیم که بر خلاف رویه معمول، جلد این شماره از نشریه آس را روی سایت منتشر نکنیم چرا که بیش از حد جوگیرانه به نظر می رسید.

قدم زدن های مسی روی چمن آنفیلد در بازی برگشت ثابت کرد که حق با ما بوده است. مسی بدون هیچ تردید یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال است اما حقیقت این است که او با بهترین بودن در تاریخ فرسنگ ها فاصله دارد. او به جز فصل 14-2015 (به واسطه درخشش نیمار) در شش تا از هفت فصل اخیر در زمان حذف بارسا از چمپیونزلیگ کاری جز تعظیم به حریف نکرده است. از بایرن گرفته تا چلسی،  اتلتیکو، لیورپول، رم  و … به راحتی مسی و تیمش را حذف کردند. بازیکن آرژانتینی بر خلاف خیلی از بازیکنان بزرگ تاریخ نظیر پله، مارادونا، بکن بائر و حتی کریس رونالدو هیچ موفقیتی در زمینه فوتبال ملی نداشته و همین مسئله است که تیتر آس را مضحک جلوه می دهد.

بازیکن آرژانتینی حالا در آستانه از دست دادن بخت ششمین توپ طلایش است. در توانایی های او تردیدی نیست چرا که بازیکنی که قریب به 400 گل در لالیگا زده قطعا بازیکن قابل احترامی است اما این گونه جوگیرانه رفتار کردن آن هم توسط رسانه حامی رئال مادرید نشان از تغییر رویکرد نشریه آس دارد.