مرجع خبری رئال مادرید : خامس بازیکن تازه وارد رئال در مصاحبه با اس در مورد فالکائو گفت : ” مطمئنم که می تواند در رئال موفق شود، ولی امدن او دست من نیست ، مدیر تصمیم می گیرد . می تواند به رئال بیاد چرا که کیفیت و حرفه ای گری لازم را دارد ، او یک برنده است . چهار سال با او بازی کردم و تنها زمانی از هم جدا شدیم که او به اتلتیکو رفت ، او ذهنیت برنده شدن دارد چیزی که در رئال به ان نیاز دارد ، امیدوارم به ما ملحق شود ” .

او در مورد حضورش در ترکیب اصلی تیم گفت : ” ابتدا باید خوب تمرین کنم تا در جمع بازیکنان فیکس تیم قرار بگیرم ، اکثر بازیکنان سه ، چهار سالی هست که با هم بوده اند .باید به انها احترام بگذارم و ارام ارام حرکت کتم تا زمانی که فرصت پیدا کردم سطح خود را نشان دهم ، خوشحالم زیرا که رویایم به حقیقت پیوسته ، زمانی که فهمیدم رئال به دنبال من است همه کار کردم تا به اینجا بیایم ، رئال باشگاه بزرگی است و همیشه باید در بالاترین سطح باشی .خوشبختانه همه چیز خوب پیش رفت ، هیجان زده هستم و به جلو نگاه می کنم ، میخواهم عناوین زیادی با رئال ببرم .

او در مورد توجه و فشار مطبوعات گفت : ” دوست ندارم که وقتی از خانه بیرون می روم دوربین ها به دنبالم باشند ، هیچ چیز بهتر از این نیست که از خانه بیرون بزنی و با ارامش تفریح کنی . البته میدانم که چطور با این موضوع کنار بیایم ، من در باشگاهی هستم که مورد توجه رسانه هاست “.