مرجع خبری رئال مادرید : این که افتضاح اروپایی جدید بارسا را فقط گردن بازیکنان، مربی یا مدیران بیاندازیم اشتباه است چرا که فقط مربی مقصر نیست بلکه آنهایی مقصرند که بیش از یک قرن است که مدام این امید را بین بارسایی ها ایجاد می کنند که تیمشان مثل رئال است اما این طور نیست. بارسلونا هرگز نمی تواند مثل رئال باشد چرا که رئال پادشاه دنیاست. همین طور آنهایی مقصر هستند که یک تصاویر فضایی از مسی ایجاد کردند، به عنوان یک بازیکن سوپرقدرتی که معجزه ایجاد می کند اما این طور نبود.  کسانی که این توهم را ایجاد کردند بیش از بقیه مقصر هستند.

وقتی بارسا نمی تواند قهرمان اروپا شود آن هم در حالی که در یک هشتم به لیون خورده، در یک چهارم به یونایتد و در نیمه نهایی به لیورپول که در بازی رفت به شکل ناعادلانه ای  سه گل به انها زده و در بازی برگشت صلاح و مسی را نداشته ، پس چه زمانی بهتر از این قرار است برایشان برای قهرمانی اروپا آماده شود؟ این جا در اسپانیا همه از مسی بت ساخته اند به جز رئال اما داستان اروپا چیز دیگری است.

همین طور باهوش های بارسایی مقصر هستند که درسی را گرفتند که بلد نبودند. اوریگی و واینالدوم حقیقت محض را به صورتشان کوبیدند، آنها تبدیل به قهرمان های ملی شدند. در نظر سنجی ال چیرینگیتو پرسیده شد که آیا از حذف بارسا خوشحال هستید؟ و 80 درصد بینندگان پاسخ مثبت دادند. ممنون لیورپول، ممنون کلوپ. هرگز تنها قدم نخواهید زد. شما تاریخ را ساختید. هرگز 7 می 2019 را فراموش نخواهیم کرد.

خوانما رودریگز