مرجع خبری رئال مادرید : روز گذشته خامس رودریگز در مصاحبه ای درباره ی شرایطش در رئال حرف زد . وی گفت که مشتاق کار کردن تحت نظر آنجلوتی است و از رقابت سنگین در باشگاهی به عظمت رئال مادرید نمیترسد . وی افزود که برای بدست آوردن جایگاهی در ترکیب تیم به این تیم آمده و از رقابت نمی هراسد . البته با فروتنی .
“بازی کردن در پیراهن تیم رئال مادرید رویایی بود که به حقیقت پیوست . میخواهم با رئال همه ی جام ها و عناوین را درو کنم . من اینجا هستم و مانند دیگر بازیکنان هستم و هیچ فرقی بین ما نیست . اینجا ستاره های زیادی هستند که میخواهم از آن ها چیز های زیادی یاد بگیرم . دوست دارم گل های زیادی بزنم و پاس های خوبی بدهم”
وی راجب مادریدیسمو بودنش گفت :”زمانیکه زیدان و بکهام و رونالدو کنار هم در این تیم بازی میکردند طرفدار رئال شدم . زمانیکه یک پسر بچه بودم این باشگاه مرا مجذوب خود کرد . البته اکنون که برای این باشگاه بازی خواهم کرد یک حس فوق العاده برای من است . ”
“من سخت تمرین میکنم . زیاد مایل به استراحت کردن نیستم چرا که معتقدم این تمرین کردن و تلاش است که بین انسان ها تمایز ایجاد میکند . این چیزی است که زمانیکه 10-11 ساله بودم آن را یاد گرفتم و اکنون که بزرگتر شدم فراموشش نکرده ام . ”
” در هرپستی که مربی بخواهد بازی میکنم . میتوانم در جناحین به عنوان وینگر یا مهاجم دوم تیم بازی کنم .”
فشاری به خاطر پوشیدن پیراهن شماره ی 10 بر گردن من نیست . چرا که پیوستن به این باشگاه است که مسئولیت به گردن من انداخته است . امیدوارم که پاسخگوی اعتمادی باشم که به من شده است ”