مرجع خبری رئال مادرید : شکست رئال مادرید در وایکاس ثابت کرد که حال برخی بازیکنان خوب نیست. حالی که به نظر می رسد تحت هیچ شرایطی قرار نیست که بهتر شود و اوضاع وخیم آنها ادامه دارد.

کورتوا: گران ترین دروازه بان تاریخ لالیگا فصل جالبی نداشته است. این بازیکن برای سومین بازی پیاپی فیکس شد اما عملکرد چندان درخشانی نداشت. او در حال حاضر با اعتماد به نفس ظاهر نمی شود. به هر صورت باید دید که این دروازه بان که به احتمال فراوان دروازه بان فیکس فصل آینده رئال خواهد بود، می تواند به خودش بیاید یا نه.

مارسلو: زیدان به این بازیکن اعتماد دارد اما در سن 31 سالگی بی کیفیت بوده است. در حالی که گزینه هایی نظیر جونیور فیرپو و فرلامند مندی برای پست دفاع چپ مطرح هستند، کاپیتان دوم رئال با این عملکرد قطعا نباید فصل بعد فیکس باشد.

کاسمیرو: بازیکن برزیلی فصل ضعیفی داشته است. او در آنوئتا دوازده توپ لو داد و فقط سه توپ ربود. 10.6 کیلومتر دوید اما به نظر می رسد که با خرید بازیکنانی نظیر اندومبله جا برای او خیلی تنگ می شود.

آسنسیو: بازیکن مایورکایی با اعتماد زیدان در پست محبوبش و سمت راست بازی می کند اما کیفیت ندارد. بیش از هفت ماه است که در لالیگا گل نزده و با این عملکرد، براهیم دیاز هم بالاتر از اوست.

ایسکو : تصور می شد که با رفتن سولاری شرایط برای وی عوض شود. در دو بازی اول زیزو هم گل زد اما به تدریج افت کرد. در آنوئتا یک فرصت طلایی گلزنی را از دست داد. او هم بی انگیزه و بی حال است.

کروس: بازیکن آلمانی یکی از ناکامی های فصل بوده که عملکرد ضعیفی از خود ارائه داده است. او دیشب 89 درصد پاس صحیح را داشته که نسبت به همیشه عملکرد ضعیفی از خود ارائه داد.