مرجع خبری رئال مادرید : رئال مادرید برای خرید در خط هافبک عزمش را جزم کرده و چهار گزینه به صورت جدی مورد توجه قرار دارند : پوگبا از یونایتد، اریکسن از تاتنهام، فن ده بیک از آژاکس و پیانیچ از یوونتوس. اما کدام گزینه مناسب تر است؟

پل پوگبا: هافبک فرانسوی گزینه محبوب زیدان است. او 191 سانتی متر قد دارد و قوای بدنی خوبی دارد هر چند که بیش از ان که در مورد کیفیتش در سالهای اخیر چیزی بشنویم اخبار در مورد حواشی زندگی او را شنیده ایم. این بازیکن می تواند در پست های مختلف خط هافبک بازی کند اما پست ایده آلش هافبک میانی است. در این فصل 16 گل زده و 11 پاس گل داده که از نظر هجومی خوب کار کرده است.

دون فن ده بیک: گزینه محبوب مدیران رئال مادرید است. در فصل خوب آژاکس عملکرد خوبی داشته است. سریع ترین یا قوی ترین هافبک دنیا نیست اما به نظر می رسد که سرحال ترین است. 22 سال سن دارد و به خوبی به حملات اضافه می شود. در این فصل 17 گل زده و 13 پاس گل داده که عملکرد خوبی از خود ارائه داده است. آژاکس بعید است که مشکی با فروش وی داشته باشد.

اریکسن : هفبک دانمارکی فصل درخشانی داشته و در سن 27 سالگی در اوج پختگی است. او می تواند خریدی مشابه مودریچ باشد که از تاتنهام به رئال آمد و حتی توپ طلا هم برد. این هافبک امسال 10 گل زده و هفده پاس گل داده و در ضربات ایستگاهی هم درخشان است. سخت است که بتوان تاتنهام را راضی کرد.

میرالم پیانیچ : هافبک بوسنیایی در لیون هافبک هجومی بود و در رم و یووه پستش کمی عقب تر کشیده شد. یووه روی او حساب می کند و اجازه رفتنش را نمی دهد. در سن 29 سالگی در این فصل 92.11 درصد پاس صحیح را داشته، چهار گل زده و هشت پاس گل داده است.