مرجع خبری رئال مادردی : گرت بیل می داند که دوران حضورش در رئال تمام شده و جایی در تیم نخواهد داشت. یکشنبه در بازی مقابل بتیس، بازیکن ولزی این شانس را دارد تا برای آخرین بار به عنوان بازیکن رئال به برنابئو بیاید.

بیل دوست دارد که در این بازی حضور داشته باشد و با هواداران وداع کند. او شش سال پیش در مقابل 30 هزار هوادار رئال در برنابئو معارفه شد اما نتوانست هواداران را راضی کند. او در دو بازی اخیر از لیست رئال خط خورده و حتی نتوانسته روی سکوها حضور داشته باشد.

بازیکن ولزی در شش سال حضور در رئال توانست چهارده جام ببرد که بهترین بازیهایش در فینال ها نظیر فنیال کوپا  و چمپیونزلیگ 2014 و فینال چمپیونزلیگ 2017 بود 

از 102 گلی که گرت بیل با پیراهن رئال به ثمر رسانده 51 تا یعنی نیمی از آنها در برنابئو بوده و بقیه در خارج از خانه. حالا زیدان باید تصمیم نهایی را بگیرد تا بیل یکشنبه درون زمین با هواداران وداع کند یا از روی سکوها. البته کیلور ناواس دیگر بازیکنی است که یکشنبه می تواند برای آخرین بار در ورزشگاه برنابئو پیراهن رئال را بپوشد.

بیل امسال قرار بود که به جای رونالدو در ترکیب رئال قرار بگیرد اما نه توانست به اندازه پرتغالی گل بزند، نه قدرت رهبری او را داشته باشد و نه حتی سایه ای از سی آر سون باشد.