مرجع خبری رئال مادرید : چلسی برای یک بازی دوستانه و تبلیغاتی به آمریکا سفر کرد و در مقابل نیوانگلند با نتیجه سه بر صفر پیروز شد. 

اما این بازی برای چلسی یک نکته منفی داشت :لوفتوس چیک دچار مصدومیتی شدید شد و احتمالا بازی مقابل آرسنال در لیگ اروپا را از دست می دهد. هازارد بازیکن آینده رئال در نیمه اول بازی کرد که شانس آورد مصدوم نشد.

لوفتوس چیک پیش از آغاز بازی در مورد هازارد گفته بود:”در مقابل صورت ادن به او گفتم که باید بماند. همه دوست دارند بماند، از بازیکنان گرفته تا هواداران و مدیران. بازیکن بی نظیری است و در سالهای اخیر حضورش برای تیم خیلی مهم بوده است.”

داوید لوئیز هم در مورد وی صحبت کرد:”مسلما هازارد بازیکن بزرگی است و من دوست دارم با بهترین ها کار کنم اما خودش باید تصمیم بگیرد. من وقتی به پی اس جی رفتم خودم این تصمیم را گرفته بودم تصمیم آسانی نبود اما فکر می کردم دورانم تمام شده است.به چالش های متفاوتی نیاز داشتم و همه به تصمیم من احترام گذاشتند. حالا ما باید به تصمیم او احترام بگذاریم.بازیکن و دوست بزرگی است. در سن کمی به چلسی ملحق شد و حالا یکی از بهترین هاست.برایش آرزوی موفقیت می کنم هر چند که دوست دارم بماند.”