مرجع خبری رئال مادرید : پس از آنکه دیگو لوپز جایگاه خود را در ترکیب ثابت تیم پس از اضافه شدن کاسیاس به تیم از دست داد ، یک پیغام غیر مستقیم از طرف کارلو دریافت کرد . دیگر در جایگاه فصل پیش قرار ندارد . وی در فصل گذشته از سوی کارلو آنجلوتی به عنوان دروازه بان فیکس لالیگا انتخاب شد . تنها جامی که رئال در آن به قهرمانی نرسید ! از طرفی هم مدیران رئال روی خرید کیلور ناواس کاستاریکایی که نامزد کسب دستکش طلای جام جهانی بود پافشاری کردند . شنیده ها حاکی از آن است که تا دوشنبه وی قرارداد رسمی خود را با تیم به امضا میرساند .
تنها بازنده ی این کورس سه نفره به نظر میرسد که لوپز باشد . وی پس از نگرانی هایی که این روز ها ذهنش را مشغول کرده ، منتظر است تا با مدیران باشگاه در مورد آینده اش گفتگو کند . گزینه ی روی میز لوپز هم جدایی از باشگاه خواهد بود !
شایعات حاکی از آن است که آنجلوتی کاسیاس را به عنوان دروازه بان اول خود در فصل آتی انتخاب کرده است . علی رغم نمایش ضعیفی که وی در جام جهانی از خود نشان داد هنوز هم کارلتو به ایکر مقدس اعتماد دارد . دروازه بانی که در چمپیونزلیگ و به خصوص کوپا از ارکان قهرمانی رئال بود . از طرفی هم کارلتو تصمیم قطعی خود را مبنی بر به کار نگرفتن سیستم چرخشی در درون دروازه گرفته است . این بدین معناست که جایگاه لوپز متزلزل تر هم خواهد بود .
دیگو لوپز پس از مصدومیت کاسیاس در نقل و انتقالات زمستانی دو فصل پیش به تیم اضافه شد و در 18 ماه حضورش 62 بار پیراهن مقدس رئال مادرید را به تن کرد . هنوز سه سال از قرارداد او با باشگاه باقی مانده است ولی به نظر میرسد که دوران او در رئال تمام شده باشد .