مرجع خبری رئال مادرید : گرت بیل در شش سال حضور در رئال مادرید به جز چند بازی خاص و چند فینال عملا سودی به رئال نرساند و به نسبت هزینه 101 میلیونی و دستمزد بالایش نتوانست سرمایه گذاری مناسبی برای رئال باشد.

حالا هیچ کس نمی خواهد که او را در باشگاه ببیند، نه هواداران، نه بازیکنان و نه حتی مدیران. حالا اما وکیل این بازیکن مواضع عجیبی می گیرد. او می گوید که بازیکن ولزی در رئال خوشحال است آن هم در حالی که هیچ کس کوچکترین نشانه ای از خوشحالی در بیل  نمی بیند!

به نظر می رسد که مقصود جاناتان بارنت، وکیل حراف گرت بیل این است که کاری کند تا رئال نه تنها این بازیکن را ارزان به تیم های دیگر بفروشد بلکه بخشی از دستمزد وی در فصل های آینده و تا پایان قراردادش با رئال را به عهده بگیرد.

در حقیقت بیل قرار است که همچنان در سالهای آینده سربار رئال باشد و باشگاه نه تنها از فروشش سود چندانی نخواهد کرد بلکه بخشی از هزینه دستمزد او در سالهای آینده را متحمل خواهد شد.

در حال حاضر همه دنیا می دانند که رئال به دنبال بازسازی است و بیل در صدر لیست فروش قرار دارد. همین مسئله باعث می شود تا درآمد رئال از فروش این بازیکن خیلی کمتر از حد انتظار باشد.