مرجع خبری رئال مادرید : ادن هازارد هافبک بلژیکی چلسی که احتمالا در تابستان به رئال ملحق خواهد در مورد آینده اش صحبت کرد.

وی اظهار داشت :” وقتی بچه بودم فوتبالیست بودن بیشتر یک علاقه بود تا یک رویا. مسلما همیشه رویای ما بردن یک بازی یا تورنمنت های مختلف است اما قهرمانی بیشتر یک رویا بوده و واهد بود. وقتی بچه هستی به بازی کردن در سطح حرفه ای فکر نمی کنی فقط به این فکر می کنی که کنار دوستانت باشی. برادرانم و من هر ساعت بازی می کردیم. توپ را برمی داشتیم و به حیاط می بردیم. رویاها به تو کمک می کنند تا به جلو حرکت کنی. رویای شخصی من همیشه این بود که بهترین بازیکن دنیا باشم. برای همین بازی می کردم و تمرین می کردم. این باعث می شود تا بتوانی به جلو بروی و به تو روحیه می دهد تا یک هدف داشته باشی. برای یک بچه داشتن یک هدف بی نظیر است چرا که باعث می شود بخواهی تلاش کنی و به آن برسی.”

وی خطاب به بچه هایی که می خواهند فوبتالیست شوند، گفت :” باید حواست به بچه هایی باشد که رویایشان فوتبالیست شدن است. متاسفانه برای همه در سطح حرفه ای جا نیست و سخت است که فضا را باز کنی. تنها توصیه ای که می توانم داشته باشم این است که از حضور درو نزمین لذت ببرید و به حرفه ای شدن فکر نکنید.”

هازارد در مورد خانواده اش گفت:”وقتی پدر می شوی مسئولیت پذیرتر می شوی. بعد از ان بیشتر به عواقب کارهایت فکر می کنی و سعی می کنی برای بچه هایت یک الگو باشی. به همین خاطر در فعالیت های خیریه شرکت می کنم.”