مرجع خبری رئال مادرید : تیبو کورتوا دروازه بان بلژیکی رئال مادرید در مورد بازی با بتیس گفت:” آماده ام تا آخرین خوشحالی را به هواداران بدهیم. می خواهیم آخرین پیروزی را به هواداران بدهیم. می خواهیم سال را خوب تمام کنیم تا آماده فصل آینده شویم.”

کورتوا در مورد شرایط تیم پیش از بازی با بتیس گفت:” با انگیزه زیادی تمرین می کنیم چرا که می دانیم بهترین سال ما بوده است اما در حال بهتر شدن هستیم. سخت تمرین می کنیم تا آماده فصل اینده شویم. تلاش می کنیم تا سال را خوب تمام کنیم.”

دروازه بان بلژیکی در مورد حضور درون دروازه رئال گفت :” خیلی زیباست. یک رویاست که بتوانی در استادیوم بزرگی نظیر برنابئو بازی کنی. تماشای استادیوم برنابئو از درون دروازه خیلی زیباست چرا که آدرنالیت تو را بالا می برد و انگیزه بیشتری برای بازی کردن پیدا می کنی. بازی کردن در ان جا را دوست دارم. از هواداران می خواهم که به حمایت از ما ادامه بدهند. می دانیم که امسال بهترین سال ما نبوده اما سال آینده دوباره تلاش ها را از سر خواهیم گرفت.”

کورتوا در مورد علاقه اش به دوچرخه سواری گفت:” از بچگی در ورزش های زیادی قائل بودم. دوچرخه سواری، بسکتبال و …  را دوست داشتم. والدینم والیبال تمرین می کردند و دوستانم هم فوتبال. در بلژیک مثل هلند، استفاده از دوچرخه خیلی رایج است. با دوچرخه به مدرسه می رفتم. وقتی 12-13 ساله بودم پدرم برایم دوچرخه مسابقه خرید اما همیشه بعدش فوتبال بازی می کردیم. من مسابقات دوچرخه کراس را خیلی دوست داشتم و وقتی 11-12 ساله بودم می خواستم فوتبال را ترک کنم و به این ورزش رو بیاورم اما در نهایت نظرم عوض شد. این ورزشه ا خیلی با هم فرق دارند. به طور مثال خیلی سخت است که وقتی باد مخالفت است در دوچرخه سواری پا بزنی . “