مرجع خبری رئال مادرید : زیدان در بازگشتش به رئال مادرید ده بازی روی نیمکت تیم نشسته که تصمیماتی گرفته که از بحث و جنجال خالی نبوده اند.برخی از تصمیم های جنجالی وی را با هم مرور می کنیم.

کیلور ناواس: دروازه بان کاستاریکایی یکی از بازیکنانی است که در برنامه های زیدان برای فصل آینده جایی ندارد. زیزو به وی اعلام کرده که رویش حساب نمی کند.  کنار گذاشتن دروازه بانی که در سه قهرمانی اخیر رئال در چمپیونزلیگ حضور داشته مسلما تصمیم بحث برانگیزی است. از سویی گفته می شود که لوکا زیدان دروازه بان دوم رئال در فصل آینده خواهد بود که این تصمیم هم جنجالی است.

رگیلون: این بازیکن که در دوران سولاری دافع چپ فیکس رئال بوده فقط در دو تا از ده بازی با زیدان حضور داشته و رفتنش دور از انتظار نیست چرا که زیدان از مدیران باشگاه خواسته فرلاند مندی را از لیون بخرند.

مارکوس یورنته: یکی از بهترین های رئال در دوران سولاری بود که دلیل ناکامی تیم مربی آرژانتینی هم مصدومیت های وی بود اما زیزو اعتقادی به او ندارد و درها را به روی رفتنش باز گذاشته است.

دنی سبایوس: این بازیکن مورد توجه تیم های ملی اسپانیاست و در ویوری زیر 21 سال هم حضور خواهد داشت اما با این وجود بازگشت زیزو به معنفی رفتنش از رئال است.

وینیسیوس: بهترین بازیکن فصل رئال فقط 29 دقیقه در دو بازی با زیدان بازی کرده و همین مسئله باعث شده تا کوپا آمه ریکا را از دست بدهد.

ایسکو : زیدان بیش از حد به این بازیکن اعتماد کرده و هر چند که این هافبک نمایش خوبی  نداشته اما زیزو به وی اعتماد دارد. موردی که دیگر بازیکنان را دلسرد کرده و معتقدند مربی فرانسوی بین او  دیگران تبعیض قائل می شود.