مرجع خبری رئال مادرید : بازی رئال مادرید و  بتیس از نظر شرایط جدول برای هیچ کدام از دو تیم مهم نیست اما مسلما بازی امروز ظهر نکات خاص خودش را خواهد داشت.

مهمترین نکته مربوط به پایان کار بیل و کیلور ناواس در رئال است. گرت بیل به عنوان گران ترین بازیکن تاریخ رئال مادرید از تیم در حالی جدا می شود که در شش سال، چهار چمپیونزلیگ برده اما خاطرات از دوران حضورش در برنابئو چندان خوش نبود چرا که به جز چند بازی خاص، در اکثر بازیها بی حال ظاهر شد. گویی که حواسش به جایی جز رئال بود و حالا با رفتن از برنابئو می تواند به همان چیزی برسد که در این سالها به ان فکر می کرد!

کیلور ناواس کاستاریکایی هم به عنوان دروازه بانی زحمت کش پس از پنج سال از رئال می رود. او گلر سختکوشی بود اما با بالا رفتن سنش مدیران رئال به دنبال بازسازی دروازه هستند و به همین خاطر فصل آینده کورتوای جوان تر به همراه یک دروازه بان جوان در چارچوب دروازه رئال خواهند ایستاد.

البته این لیست می تواند طولانی تر بشود. سبایوس، ماریانو و وایخو که جدا شدنشان تقریبا قطعی به نظر می رسد امروز به علت محرومیت یا مصدومیت بازی نمی کنند. از سویی دیگر ناچو، رگیلون، یورنته و ایسکو هم می دانند که شانس جدا شدنشان کم نیست.