مرجع خبری رئال مادرید : کیلور ناواس دروازه بان کاستاریکایی پس از پنج سال از رئال می رود. او در بازی رئال و بتیس با هواداران خداحافظی کرد تا دروازه را به کورتوا، لونین و لوکا زیدان واگذار کند.

بتیس تیمی بود که خاطرات متفاوتی را برای کیلور رقم زد. به طور مثال او در سال 2015 مقال این تیم یک توپگیری بی نظیر داشت. آن شب کیلور به شدت توسط هواداران رئال مورد تشویق قرار گرفت.

در حالی که بیل و کروس با هم روی نیمکت خنده و ریسه می رفتند، کیلور با هواداران رئال وداع کرد. فدریکو والورده گفت:” نمی توانم چیزی که کیلور قبل از بازی به ما گفت را بگویم. فقط می توانم تشکر کنم. او مثل یک پدر برای من بوده است.”

وقتی کیلور عکسی از وداعش با هواداران در اینستاگرام گذاشت، پاچکو دروازه بان اسبق رئال برای این دروازه بان کاستاریکایی شکلک یک قلب شکسته را گذاشت. زیدان رفتنش را تائید نکرد و گفت که باید منتظر اتفاقات ماند اما جدایی این بازیکن قطعی است.

کاستاریکایی ها از رفتن کیلور ناراحت هستند. دنیلو خیمنز خبرنگار کاستاریکایی نوشته است :” رئال مادرید گاهی اوقات تبدیل به دستگاه بی قلب و روحی می شود که انسان ها را خرد می کند.”

کیلور 1699 روز پس از اولین بازی رسمی خود برای رئال مقابل الچه باید جدا شود.