مرجع خبري رئال مادريد : حضور سه دروازه بان درجه یک در ترکیب مسلما یک مشکل است. یکی از این سه نفر قطعا باید جدا شود و به نظر می رسد که با آمدن ناواس ، شانس جدایی لوپز بالا باشد.

حالا خبر می رسد که دروازه بان گالیشیایی 12 میلیون یورو غرامت خواسته است. یعنی به اندازه سه سال باقیمانده از قراردادش (با دستمزد 4 میلیون یورو). پس از آن راهی یکی از دو باشگاه ناپولی یا موناکو خواهد داشت.

آنجلوتی تمایلی به خرید ناواس نداشت اما پیوستن دروازه بان کاستاریکایی به رئال موجب می شود که مربی ایتالیایی ناچار به انتخاب باشد. یازده روز دیگر و در بزی سوپرکاپ ، فصل به صورت رسمی آغاز می شود. به نظر می رسد که لوپز به زودی جدا خواهد شد.

این روزها تمرینات میان دروازه بان های رئال یکی از خشن ترین تمرینات موجود است. به واقع ایکر، لوپز ، خسوس و پاچکو در حالی در میشیگان تمرین می کنند که هیچکس لبخند نمی زند. نکته مهم این جاست که ناواس از دوشنبه به اردوی رئال اضافه می شود تا شرایط از اینی که هست، بغرنج تر شود.

لوپز تا جایی که می توانست نسبت به ماندن مقاومت کرد و حتی رفیق شفیقش ، آربلوا از او برای جنگیدن برای حضور در ترکیب حمایت کرد. ایکر نیز لبخند نمی زند. کاپیتان در شانزدهمین فصل حضورش در رئال خاطره بدی را از جام جهانی پشت سر گذاشته است. یه هر صورت به نظر می رسد که در آغاز فصل ایکر فیکس باشد اما در ادامه کار یکی از میان او و ناواس در چارچوب دروازه قرار می گیرند.